Hey beste mensen,
Ik was lekker aan het rijden en reed zo een tunnel in van Rijndam en tot mijn verbazing ging op het station het licht uit.
ben doorgereden maar het licht in de metro viel ook uit en zo reed ik in het donker mijn route af.
Iemand enig idee waar aan dit zou kunnen liggen?
Groeten, Danny
Geen verlichting in tunnels Rijndam
Moderator: senjer
-
Geen verlichting in tunnels Rijndam
- Attachments
-
- Stroom storing in de tunnels van Rijndam
- Stroomstoring in de tunnel.png (298.1 KiB) Viewed 7724 times
Re: Geen verlichting in tunnels Rijndam
Heb je het wel vaker zien gebeuren? En steeds op dezelfde locatie, of dat niet?
Ik heb zelf geen idee hoe dit kan komen (Misschien een iets met je grafische kaart?), dus ik kan je er helaas niet bij helpen.
Ik heb zelf geen idee hoe dit kan komen (Misschien een iets met je grafische kaart?), dus ik kan je er helaas niet bij helpen.

CEO of the Rijndam Electrical Transport company

-
Sjoerd wrote:Heb je het wel vaker zien gebeuren? En steeds op dezelfde locatie, of dat niet?
Ja ik heb het vandaag meerdere keren gehad maar dan ook alleen in de tunnels.
Ik had mijn drivers ook bijgewerkt. Toch bedankt voor je reactie...
- nstomjanssen2000
Heb je toevallig een AMD-videokaart?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
-
bedankt voor je reactie. deze pc heeft een AMD 3300 nog iets videokaart. De pc bij heeft wel heeft wel windows 10 de 64 bit uitvoering.nstomjanssen2000 wrote:Heb je toevallig een AMD-videokaart?
- nstomjanssen2000
Het is bekend dat de simulator problemen heeft met AMD-videokaarten. Koop een Intel- of nVidia-videokaart om het spel goed te kunnen spelen.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
- RotterdamMetroLover
Heb je een laptop of desktop?
- metroverslaafde
Mocht je een computer hebben met schakelbare graphics waarbij je gebruik kunt maken van de onboard videokaart, dan kun je daarmee nog wel redelijk uit de voeten.