HSM Addon
Moderator: senjer
HSM Addon
Voor wie de metro simulator niet snel genoeg is, is hier de High Speed Metro addon te vinden. Downloaden en uitpakken naar de installatiemap van beta 3.8, ATB overbruggen en scheuren maar. Of juist naar de spuiterij ermee om er je eigen kleur op te spuiten.
Re: HSM Addon
Die link brengt me naar de hoofdpagina? klopt dit?
Zo, ik zie al dat we op hele korte termijn vast veel interessante repaints kunnen gaan verwachten! Je hebt er een wel heel bijzondere trein van gemaakt! 

CEO of the Rijndam Electrical Transport company

Eerste twee repaints zijn W.I.P.

De repaint showroom accepteert nu ook HSM repaints en HSM rifi's.

Ja, daar staat de link onder "Add-ons". Als je die niet ziet moet je de pagina verversen met Ctrl+F5.ClayMetro wrote:Die link brengt me naar de hoofdpagina? klopt dit?
Voor degene die niet het stootjuk om Simvliet Centrum willen raken: de remweg van een HSM op 250km/u is van wisselcomplex De Bergen 2 tot einde perron Simvliet Centrum

Eindelijk kunnen de fyra repaints voor het juiste materieel gemaakt worden 

Kan iemand me misschien uitleggen hoe je het precies moet uitvoeren zodat ik het ook kan spelen? want weet zelf niet wat ik moet doen nadat ik het heb gedownload
ik ben begonnen aan de oranje TGVsenjer wrote:Eerste twee repaints zijn W.I.P.
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
Naar je "Metro Simulator" map kopieeren, de sim starten en dan is ie selecteerbaar als "HSM Serie"ClayMetro wrote:Kan iemand me misschien uitleggen hoe je het precies moet uitvoeren zodat ik het ook kan spelen? want weet zelf niet wat ik moet doen nadat ik het heb gedownload

- metroverslaafde
GEWELDIG! ik ben al aan het kladderen met kleurtjes