Probleem met Skins downloaden

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
Doodgraver
Posts: 3
Joined: 22 Feb 2014, 20:50

Probleem met Skins downloaden

Post by Doodgraver »

Hallo,

Ik dacht na lange tijd weer eens aan dit spel en zag dat er een nieuw forum was en een geheel nieuwe download site.
Nu probeer ik op de wiki wat skins te downloaden, maar bij de meesten krijg ik een error: https://sites.google.com/site/sites/sys ... CCRPVN.png (of een simpele ERROR 404)

Vanaf "Ret New Style by Senjer" werken ze pas. Alles daarboven doet het niet.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by senjer »

Problemen zijn bekend de repaints zijn verwijderd door een probleem met Josh zijn hostwebsite. En ook voor hier. Mocht iemand nog repaints van Josh hebben stuur ze naar mij via PM.
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by Josh »

Ik ga vandaag wel even zoeken naar repaints die ik nog heb, en misschien zal ik ook een paar opnieuw maken.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by nstomjanssen2000 »

Als de NS Sprinter en Connexxion van Josh waren heb i die waarschijnlijk nog wel ergens.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by Josh »

Ik heb de volgende repaints opnieuw kunnen maken:

Connexxion MG2
Connexxion SG2
London Underground MG2
London Undergound SG2
NS Mat 64
NS Sprinter SG2

De rest (Coca Cola, Beta 4 en Stadsvervoer) ben ik kwijt en wil ik niet opnieuw maken.
User avatar
Doodgraver
Posts: 3
Joined: 22 Feb 2014, 20:50

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by Doodgraver »

Top dankjewel! Krijg alleen niet door hoe ik dit in het spel krijg. Snap de wiki ook niet helemaal.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by senjer »

In de map van de metrosim staat een map Data, open deze en klik verder naar custom en dan op textures. Vervang de naam van de repaint voor MSkin(1t/m4) of TSkin(1t/m4) zodat deze de standaard/oude vervangt. Nu zouden de rijtuigen de repaint dragen. Welk nummer bij welk rijtuig hoort staat op de wiki.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by MG2 »

Ik noem ze toch maar: MSkin1 = 5011, MSkin2 = 5027, Mskin3 = 5062, MSkin4 = 5110, TSkin1 = 5204, TSkin2 = 5221, Tskin3 = 5243, TSkin4 = 5259 ;)
User avatar
Doodgraver
Posts: 3
Joined: 22 Feb 2014, 20:50

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by Doodgraver »

Oké, die had ik al wel zien staan, maar ik kan ze dus alleen vervangen? Niet toevoegen?
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Probleem met Skins downloaden

Post by senjer »

Ja, alleen vervangen is mogelijk. Alleen de bovengenoemde 8 rijtuigen kunnen dus gerepaint worden.

:!: De meeste skins zijn nu tijdelijk niet beschikbaar als download. De skins worden nu allemaal overgezet zodat iedereen ze gelijk als .zip kan downloaden vanaf de wiki. Wel zo makkelijk.
Post Reply