Missende bord in Rijndam Railways

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
SGJDW_472006
Posts: 64
Joined: 31 May 2019, 20:29

Missende bord in Rijndam Railways

Post by SGJDW_472006 »

het is me opgemerkt dat op sommige plekken geen snelheidsborden en snelheidsverminderingsborden aanwezig zijn. Ik wil wel zeggen dat ik niet kritiek heb want het is een hele leuke map maar het maakt t wat realistischer. De missende snelheidsborden voor 80 km/h op het baanvak van RDC richting Ypenburg, Het baanvaksnelheidsbord 80 km/h op spoor BH bij RDC, De snelheidsborden voor 80 km/h als je RAP uitrijd, De snelheidverminderingsborden voor 100 km/h als je vanuit RAP komt richting Molenwijk. Wettelijk gezien zou je dan met 40 km/h moeten rijden tot het volgende snelheidsbord en dat levert vertraging op :lol: .Op de 186/Type 28 als je de hsl op rijd zie je op de DMI ETCS staan. Dat zou eigenlijk Level 2 moeten tonen met een balkje eronder.

nogmaals zeg ik dit alleen omdat het t wat realistischer maakt :lol: en jullie doen sowieso top werk met het maken van de mappen en materieel.
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Missende bord in Rijndam Railways

Post by Sjoerd »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik (in ieder geval op korte termijn) nog nieuwe Rijndam updates ga maken. Dat netwerk is al wat te groot geworden, en om nu een hele update te gaan maken voor een paar borden is ook wat veel werk.
Beter om de tijd te besteden aan bv nieuwe routes en materieel. ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
SGJDW_472006
Posts: 64
Joined: 31 May 2019, 20:29

Re: Missende bord in Rijndam Railways

Post by SGJDW_472006 »

Dat is zeker waar. Ik wou het alleen even melden :D :D
Last edited by SGJDW_472006 on 16 Apr 2023, 17:56, edited 1 time in total.
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Missende bord in Rijndam Railways

Post by Michiel »

De bochten daar zijn ook eigenlijk helemaal niet geschikt voor 80km/u dus misschien maar goed ook :D
Post Reply