Beta 3.6
Moderator: senjer
Re: Beta 3.6
Defineer "goede grafische kaart". Welk type is het precies? Model, merk etc. Aan de hand hiervan kan er gekeken worden of de kaart inderdaad voldoende is, er waar vandaan je eventueel extra software (stuurprogramma's, directX) kunt downloaden zodat de Simulator daarna wél goed werkt.
De statistieken tot nu toe: 1688 downloads, 64GB dataverkeer.
Hoe voelt dit eigenlijk Michiel, wetend dat zo een succes van jou is?
Vast heel goed, tot de factuur van zijn hostingprovider op de deurmat valt. 

Inderdaad ga zo door klasse werk.
Hopelijk maak jij het Metronet wel helemaal compleet met de jaren. RET Metro.nl heeft het helaas nooit afgemaakt helemaal.
Ik hoop met de jaren dat je ook aandacht besteed aan de hofpleinlijn dus toen Randstdadrail nog vanaf Hofplein tot den Haag Centraal ging
Hopelijk maak jij het Metronet wel helemaal compleet met de jaren. RET Metro.nl heeft het helaas nooit afgemaakt helemaal.
Ik hoop met de jaren dat je ook aandacht besteed aan de hofpleinlijn dus toen Randstdadrail nog vanaf Hofplein tot den Haag Centraal ging
Metro ik weet niet hoor maar dit is een zelfgemaakte metro net Simvliet dus waar heb je het over er komt geen randstadrail oftewel rsr
-
Mensen, morgen momt 3.7 uit voor zover ik gehoord heb, op zaterdag 27-7-2013.
waar kan je beta 3.6 downloaden ik zie alleen 3.7
wil het omdat het uitgebreider is
Als je beta 3.7 download is beta 3.6 inbegrepencregeer1 wrote:waar kan je beta 3.6 downloaden ik zie alleen 3.7