Tweede beeldscherm

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Tweede beeldscherm

Post by luka23 »

Sinds kort gebruik ik een tweede scherm naast mijn laptop, en dan wil ik het grotere scherm gebruiken om de sim op te spelen. Dit kan als ik alleen het tweede scherm los gebruik, maar als ik dupliceer dan moet ik een stuk boven de knop in de sim klikken. Ter verduidelijking; als ik op Explore wil drukken, dan drukt ie als het ware op de activity die eronder zit, ook al staat mijn muis op de Explore knop. Ligt dit aan de sim of ligt dit aan Windows?
User avatar
MP 85
Posts: 546
Joined: 02 Jan 2017, 16:11
Location: France

Re: Tweede beeldscherm

Post by MP 85 »

luka23 wrote: 28 Jul 2018, 15:44 Sinds kort gebruik ik een tweede scherm naast mijn laptop, en dan wil ik het grotere scherm gebruiken om de sim op te spelen. Dit kan als ik alleen het tweede scherm los gebruik, maar als ik dupliceer dan moet ik een stuk boven de knop in de sim klikken. Ter verduidelijking; als ik op Explore wil drukken, dan drukt ie als het ware op de activity die eronder zit, ook al staat mijn muis op de Explore knop. Ligt dit aan de sim of ligt dit aan Windows?
Is het mogelijk om een screenshot, heb je proberen om het scherm uit te breiden ?
Image
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Tweede beeldscherm

Post by luka23 »

User avatar
LosAngelesMetro56
Posts: 941
Joined: 03 Oct 2015, 19:11
Location: Los Angeles, California, USA
Contact:

Re: Tweede beeldscherm

Post by LosAngelesMetro56 »

Ik geloof dat dit een Windows-probleem is. Ik heb dezelfde problemen met andere games als Call to Arms.
This is now a dead account.
User avatar
MP 85
Posts: 546
Joined: 02 Jan 2017, 16:11
Location: France

Re: Tweede beeldscherm

Post by MP 85 »

Ik denk dat ik heb ontdekt waar uw probleem vandaan komt.
In Extended display kan de beeldschermresolutie van de externe monitor afwijken van die van uw laptop,
Hetzelfde als in het display alleen op de externe monitor.
Het probleem komt van de Simulator, want in de configuratie-instellingen die u misschien niet hebben ingesteld de beeldschermresolutie voor de Simulator, en dat produceert de bug die je had.
Attachments
Config.PNG
Config.PNG (7.88 KiB) Viewed 7865 times
Image
Post Reply