paar bugs

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

giovanni15
Posts: 17
Joined: 10 Jun 2013, 15:47

Re: paar bugs

Post by giovanni15 »

michiel ik kan metrosim niet opstarten omdat hij elke keer een fout melding geeft van mijn videokaart
ik heb een Intel(r) 852GM/852GME/855GM/855GME Graphics
mijn laptop heeft windows 7 home premium 32-bit
ik hoop dat mijn fout snel verholpen kan zijn heb al maanden geen beta 3.7 kunnen spelen en zo gaat het door van update naar update
alvast bedankt
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: paar bugs

Post by senjer »

De intel chipsets worden vaak niet voldoende ondersteund en kunnen zo vaak een groot deel van hun geheugen niet gebruiken. Het is erg jammer maar waarschijnlijk kun je op zoek naar een andere videokaart. Nvidia en ATI zijn een goede optie, let wel op de ATI kaarten geven nog wat renderprobleempjes in beta's 3. Heb je alles al geupdate zoals drivers dit lost soms nog wel iets op.
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: paar bugs

Post by Michiel »

Zover ik kan vinden is de 855GME een videoprocessor van maar liefst 10 jaar oud zonder ondersteuning voor shaders, daar zal de simulator dus nooit op gaan werken, ook volgende versies niet. Daarnaast nogmaals een het verzoek dit topic door te lezen en niet willekeurige onderwerpen te kapen met totaal niet relevante problemen.
giovanni15
Posts: 17
Joined: 10 Jun 2013, 15:47

Re: paar bugs

Post by giovanni15 »

michiel ik heb een acer laptop met een nieuwe bestuur programma genaamd linux ubuntu 12.10.
kan ik daarop de simulators op spelen?
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: paar bugs

Post by senjer »

Ik denk eerlijk van niet, aangezien je met Linux vaak al problemen ondervind met toepassingen. Is wel op te lossen maar laptops welke al standaard Linux hebben zijn vaak alleen voor simpel gebruik, geen games dus.
Gekko123
Posts: 5
Joined: 18 Apr 2013, 14:33
Location: Delft

Re: paar bugs

Post by Gekko123 »

Ik kan uit eigen ervaring melden dat MetroSim niet werkt onder Ubuntu 13.04 met behulp van Wine. Gelukkig voor mij is mijn pc hier dual boot en kan ik het gewoon spelen onder Windows :)
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: paar bugs

Post by luka23 »

Image
Als de AI de deuren opendoet bij MG2SP dan gebeurt dit.
Post Reply