Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Screenshots & Videos

Post by HTMfan »

Vanwege events de kermis op het araplein (te bouwen station in 3.8 (nu 3.7) Reden er om de 10 minuten bussen tussen het araplein - springstraat
Lijn B rijd iedere 20 minuten een extra rit met 3 van de 5 verlengde SG2'tjes tussen stadionweg-de molens. en de tijden van de andere ritten werend iets opgeschoven.
Lijn A rijd om de 10 minuten met de volgende combi: RSG2-sG2Verlend-RSG2. Om 10 minuten diesnt te halen zijn 2 sets nodig dus zijn alle verlende stellen in gebruik. Door de lengte eindigd lijn A niet op het standaart perron (spoor 5) maar op spoor 4 op stadionweg.

Lijn C rijd als normaal maar dan met 2xSG3/RSG3 combi's

Op de foto de verlengde lijn A en een lijn B die bedie net aankwamen om voerstappers uit te wisselen op de stadionweg.
Image
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Tiesder »

Na een middagje verveling, ben ik begonnen met het nabouwen van een station in Simvliet. Dit is een eerste resultaat en het was leuk om even in Michiels schoenen te staan. Echter kloppen de plaatjes niet 100% met het origineel, maar ik heb mijn best gedaan. Klik op de plaatjes voor een vergroting.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Screenshots & Videos

Post by HTMfan »

Tiesder wrote:Na een middagje verveling, ben ik begonnen met het nabouwen van een station in Simvliet. Dit is een eerste resultaat en het was leuk om even in Michiels schoenen te staan. Echter kloppen de plaatjes niet 100% met het origineel, maar ik heb mijn best gedaan. Klik op de plaatjes voor een vergroting.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Is dit MSTS?
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Het is Trainz, als ik het goed zie.....
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Tiesder »

Het is inderdaad Trainz.
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Tijdens het verplaatsen van de twee MG2 rijtuigen (5121 en 5007) haalde een medewerker een niet leuke grap uit. Nadat rijtuig 5121 de wissel had gepasseerd trok de medewerker die de schakelaar moest bedienen naar achteren waardoor rijtuig 5007 de andere richting opging. Gelukkig reed het rijtuig niet zo hard, anders zouden er erge gevolgen geweest zijn. Beide rijtuigen hadden hierdoor een koppeling die niet meer van zijn plaats kwam.

Image
Image
I'm not here.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by nstomjanssen2000 »

Heb ik ook eens geprobeerd als poging een metrorijtuig te laten ontsporen, maar zoals ik kan zien kan de RET nog flink wat leren van de SMR.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Screenshots & Videos

Post by HTMfan »

Ik wsit niet dat donderdag de 24e ook een ongeluksdag was.....

op lijn B word als proef een trein bestaande uit 3 t'tjes in de (nog niet definitieve) SMR kleurstelling gereden.

Precies deze ochtend sprong er een waterpijp op de molens en werd het station onbruikbaar dus moest vanaf het kleine emplacementperrontje gestart worden:
Image

Toen gingne op tussenvelden de stroomafnemers niet naar beneden en op alexanderpark braken ze tegen het dak van het station.
Image

De treinstellen moesten worden weggesleept en dat leverde veel problemen op tussen de bergen en simvliet centurm voor het volgende uur.ook vielen er totaal 3 ritten lijn B uit odmat er niet snel genoeg vervangen materieel was.

Een goede Vrij(nee donder)dag de 13(nee 24)e....
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Weer even herrie wezen maken:

Image
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

En opeens had stadionweg 10 sporen ???!!!!
HUH!
Attachments
Tja vraag me niet hoe - kopie.png
Tja vraag me niet hoe - kopie.png (509.84 KiB) Viewed 5432 times
Post Reply