Heb je Beta310 wel geïnstalleerd? Zo ja, dan heb je die de bovengenoemde map ook. Zo niet, dan heb je hem niet, want in Beta 3.9 bestaat Rijndam nog nietjay wrote:ik heb die map helemaal niet hoe kan dat?Sjoerd wrote:
Installatie; bestand uitpakken en de inhoud in de map "Beta310\Data\Rijndam\Activities" zetten. Overschrijf alle oude bestanden.
Rijndam
Moderator: senjer
Re: Rijndam
Last edited by Sjoerd on 03 Jan 2017, 23:21, edited 1 time in total.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
- Maronit
- Posts: 173
- Joined: 23 Feb 2015, 16:25
- Location: Noord-Brabant (North-Brabant), Nederland (The Netherlands)
Re: Rijndam
Wat krijg jij dan te zien als ik vragen mag? Ik kan momenteel geen screenshot maken van het beeld dat je moet krijgen, aangezien ik momenteel mn laptop niet aan heb staan.
Glasgow underground FTW, the london one is nice too.
heb inmiddels gehoorschade volgens mij, vanwege vierkante wielen in de sim. -2.00 FTW
heb inmiddels gehoorschade volgens mij, vanwege vierkante wielen in de sim. -2.00 FTW
Re: Rijndam
Voor de Rijndam 1985 route; als er iemand leuke voorstellen heeft voor jaren '80 reclameposters, dan hoor ik die graag.
Ik heb natuurlijk ook weer een nieuwe set reclames nodig.
Ik heb natuurlijk ook weer een nieuwe set reclames nodig.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
Moet een paar m4 lijn omroepen maken en dan zijn alle wav geluid bestanden klaar voor de rijndam omroeptool daarna de lijsten in het bestand maken en dan kunnen de afroepen gebruikt worden voor alle lijnen op de rijndam metro route
Re: Rijndam
Molenwijk in 1985
- Attachments
-
- Rijndam 087a.jpg (287.4 KiB) Viewed 4743 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
- MetroSimGermany
- Posts: 405
- Joined: 08 Mar 2016, 14:41
- Location: Berlin, Germany
- Contact:
Re: Rijndam
@HKM362: Sorry for off-topic english post here, but I can not send you a PM.
Did you also include english announcementes for Airport, Central Station and terminusses? Also, I can provide you German announcements for those stations. Also, ComicCon special announcements maybe?
Did you also include english announcementes for Airport, Central Station and terminusses? Also, I can provide you German announcements for those stations. Also, ComicCon special announcements maybe?
Re: Rijndam
Die slagbomen zijn veel te modern. Heeft iemand nog foto's van de originele slagbomen van station Prinsenlaan toevallig? Hoewel moderner dan 1985 zouden die toch beter staan hierSjoerd wrote:Molenwijk in 1985
-
- Posts: 149
- Joined: 09 Oct 2015, 18:53
- Location: Amsterdam
- Contact:
Re: Rijndam
ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik de grafische instellingen moet veranderen kan iemand me daarmee helpen??
Re: Rijndam
Je zit in het verkeerde topic. Hier moet je zijn: viewtopic.php?f=12&t=881<Swaggerboy> wrote:ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik de grafische instellingen moet veranderen kan iemand me daarmee helpen??
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
Denk je dat? Technisch misschien te modern, maar daar heb je alles mee gezegd. En die proefslagbomen (dit waren prototypes) bij Prinsenlaan waren zelfs ietwat ouderwets voor '85, zeker gezien die klassieke voetgangersbordjes uit RV1966 die erop zaten. Het is niet dat in 1985 handbediende slagbomen modern waren. Je bedoeld dan meer iet als 'nieuwer' i.p.v. 'moderner' dan 1985. Je mag weten dat de Rotterdamse metro destijds her en der juist voor dat moment ietwat ouderwetse, maar nog redelijk moderne voorzieningen gebruikte om het een beetje simpel en goedkoop te houden, omdat RET een beperkte financiële bijdrage kreeg voor de aanleg van de Oost-westlijn. Je weet toch wel dat men zo nu en dan niet voor het nieuwste concept / ontwerp, maar dat nog wel op de markt verkrijgbaar is kiest om het prijskaartje zo een beetje redelijk te houden en omdat het nieuwste nog in kinderschoenen staat. Zelfs in de jaren '90 werden nog TBA's toegepast, en overige non-technische voorzieningen waarvan het ontwerp uit de jaren '60 stamde. En wat materieel betreft, het technisch op MG2 gebaseerde ontwerp van een SG2 was voor die periode ook niet meer state of the art. Wat we destijds wel als evolutionair zagen was een ZGT, en dat was het ook. Een 'rijdend wonder' zo werd ZGT destijds genoemd. Je schrijft toch een beetje alsof we toen nog in grotten leefden, behaard met een knuppel in de handen, en dat snap ik als het voor je tijd was, maar zo lang geleden is dat niet en de eerste trein was in ieder geval al uitgevonden Veel evoluties vonden in de jaren '80 plaats, er werd veel nieuws uitgevonden waarvan de opmars in de jaren '90 kwam. Dit zijn dingen die je natuurlijk alleen kan weten als je die tijd bewust hebt meegemaakt, alles zag wat voorbij kwam, meer levenservaring hebt, en dus echt weet wat oud en wat nieuw is. CD's, Mobiele telefoons, tja die waren nieuw, maar werden nog niet zo zeer gewaardeerd. Logisch gezien het feit dat mobiele telefoons even groot en soms zelfs nóg groter dan je hoofd waren Welke bamihap gaat idd nou met zo'n koelkast in de broekzak rondlopen.... Vierkant, ja dat is het kenmerk van die periode de SG2's en ZGT's zeggen daar wel genoeg over Ik ben hoe dan ook blij dat ik nog mee kan praten van de tijd dat de metrotreinen nog blauw waren, de trams geel, de bussen rood en de auto's vierkantMichiel wrote:Die slagbomen zijn veel te modern. Heeft iemand nog foto's van de originele slagbomen van station Prinsenlaan toevallig? Hoewel moderner dan 1985 zouden die toch beter staan hierSjoerd wrote:Molenwijk in 1985
Maar goed, hiermee wil ik het hier niet off-topic brengen, maar het is niet verboden om dit even snel duidelijk te maken. Dus maar weer terug naar Rijndam
Last edited by MG2 on 04 Jan 2017, 19:10, edited 1 time in total.