3.15

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

3.15

Post by MikeGuy14 »

Ten eerste ik wil niet over release praten alleen maar suggesties geven.

Ik heb dus video's gezien van een Fantasie RR-DDM En dat er een 1700 komt met ICF Rijtuigen
Ik vind dit een geweldige toepassing voor de Railways in de game!
Maar misschien een idee om het nog realistischer te maken door NS CTA Schermen te maken dat zou wel leuk wezen.
En kan er misschien een normale DDM komen? Dat je die kan koppelen met de 1700?
En als laatste misschien een idee om nieuwe activity's te maken met de Nieuwe materieel?
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

3.15 LOK 1700

Post by MikeGuy14 »

Ik snap dit niet.. Waarom kan de Lok max 160? Originele snelheid is 140.. Jullie moeten is Wikipedia gebruiken en ICF Rijgtuigen Wat is dat nou weer? Kom op man waar gaat dit heen van iets realistisch naar zelf bedachte treinen haal die bestemmings borden weg veel te modern voor de trein en maak die 160 even 140 en haal dat fluitje van die ICF weg
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: 3.15 LOK 1700

Post by Sjoerd »

MikeGuy14 wrote: 08 May 2019, 11:30 Ik snap dit niet.. Waarom kan de Lok max 160? Originele snelheid is 140.. Jullie moeten is Wikipedia gebruiken
Ik denk dat je zelf maar eens moet gaan rondkijken..... Dat ik daar 160 heb gezet is absoluut overeenkomstig de werkelijkheid; die lok kan gewoon 160 km/h. Het is alleen de ATB die meer dan 140 km/h niet toelaat (bij dit materieel).

https://treinposities.nl/foto/10322
en ICF Rijgtuigen Wat is dat nou weer?
Dat lijkt mij nu niet moeilijk te bedenken. Staat ook gewoon op de Wiki pagina: http://sim.bemined.nl/wiki/ICF
Kom op man waar gaat dit heen van iets realistisch naar zelf bedachte treinen
Daar heeft iedereen zijn eigen ideeën bij.
haal die bestemmings borden weg veel te modern voor de trein
Kun je zelf doen; zie de wiki.
en maak die 160 even 140
Nee dus. Zie bovenste reactie.
en haal dat fluitje van die ICF weg
Nee, dat geluid is absoluut realistisch. Het is een opname van het fluiten + deuren sluiten van NS ICK rijtuigen (waarin ik zelf nog zeer regelmatig gereisd heb, een jaar of tien geleden, toen ze in dienst waren)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Post Reply