De Loper

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: De Loper

Post by Samuel »

MG2 wrote:Kan echt niet wachten om deze te berijden :mrgreen:
Ik ook! :P
I'm not here.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: De Loper

Post by MG2 »

Haha, het is ook zo'n interessant concept :D
Michiel wrote:Geef jij Samuel een spoedcursus route editor? Want er mist nog altijd zoiets als een handleiding :D
Dat laat ik aan de ontwikkelaar van de sim over, mocht hij er zin in hebben :P

Maar toch doe ik een poging:

Onder "Track" kies je "Insert" vervolgens in tabel rechts (eveneens "track" genaamd) kies je "Dual Track" of "Singel Track" en dan met toets "C" een bocht maken en toets "S" een recht stuk, toets "D" vastzetten/klemmen of zoiets, met "B" een s-boog of noem maar op wat :P :lol: En nu kun je die hele route met alles erop en eraan bouwen (denk ik) :P :mrgreen:
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: De Loper

Post by Samuel »

Ik zie hier en daar veel mogelijkheden en die toetsen had ik trouwens al ontdekt door van alles in te drukken. :twisted: Ik begrijp nu wel hoe de editor werkt (zoals ik het grotendeels verwacht had), maar als ik naar die dummy's kijk denk ik dat ik ze wel even in de doos laat liggen! :P
I'm not here.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: De Loper

Post by senjer »

De dummy's zal nog niet het grootste probleem zijn zolang je weet wat je onder welke F8 combinatie kunt vinden. Het koppelen van de wissels met de ATB is nog veel leuker. 8-)
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: De Loper

Post by nstomjanssen2000 »

Gaan jullie nu de rest van dit forum een beetje lekker zitten maken met informatie over de route editor terwijl deze er nog niet eens is?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: De Loper

Post by MG2 »

Deze mensen (vrijwilligers) testen het wel voor jou en de rest, en het ziet er naar uit dat Samuel deze route gaat maken. Maar daarvoor is het eerst nog wel even oefenen, meten en weten. Daarnaast moet er ook nog een duidelijke handleiding gemaakt worden. Niemand zal vanzelfsprekend een volwaardige route gaan kunnen maken. Er kunnen door testers dus gewoon enkele reacties op het forum geplaatst worden inzake de editor.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: De Loper

Post by nstomjanssen2000 »

Ik kan anders ook wel een handleidinkje schrijven mocht dat nodig zijn.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: De Loper

Post by Michiel »

Het is meer dan een handleiding maken, ook de database met beschikbare objecten bijwerken, en verbeteren van functionaliteit. Dat werkt toch wat handiger met een klein team. Zodra de editor voldoende opgepoetst is wil ik deze wel online zetten :)
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: De Loper

Post by Samuel »

Briel is momenteel nog in ontwikkeling, maar ik kan nu wel twee lijnkaarten laten zien (welke nog ooit een achtergrond zullen krijgen :) ):

Image
Image
I'm not here.
jvc101
Posts: 13
Joined: 24 Aug 2015, 09:22

Re: De Loper

Post by jvc101 »

echt respect man hoe jullie dit zo kennen maken.
ik ken niet eens een simpele activiteid maken. :lol: (wel meerdere malen geprobeerd)
het is me wel gelukt op een skin aan te passen en daar ben ik echt super trots op :lol:

ik hoop dat deze lijn snel uitgebracht word , want ken echt niet wachten :D
Post Reply