Bordje klopt niet

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
thijs773
Posts: 151
Joined: 18 Aug 2020, 10:11
Location: Maassluis, The Netherlands
Contact:

Bordje klopt niet

Post by thijs773 »

Het naambordje van de tramhalte Vondellaan klopt niet in Rijndam 2022 v1.5. Er zou een bordje met R-NET kleuren moeten staan met erop "Vondellaan", maar in plaats daarvan staat het bordje van station Vierdijk er (NS bordje).

Ik weet niet of iemand deze al gezien heeft voor mij, of dat het al gefixt is voor de volgende update, of dat ik de enige ben die dit heeft :P
Maker of the HalteOmroep/Afroeptool Rijndam 2022 Add-on
Having issues in the sim with an AMD GPU? Check the AMD GPU render fix thread.
User avatar
Sjoerd
Posts: 5632
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Bordje klopt niet

Post by Sjoerd »

Dit is al heel vaak genoemd.
Het probleem is dat met dit "station signs" object, er maar 100 afzonderlijke textuurbestanden gebruikt kunnen worden, en het Rijndam netwerk heeft inmiddels ruim meer dan 100 haltes/stations. Dus ben ik objecten gaan hergebruiken, ten koste van tramhaltes (waar naamborden veel minder relevant zijn dan bij metrohaltes/treinstations). Dan moet ik dus wel de objecten bij die oude locaties weghalen, anders zie je ze met de naam van de halte waarvoor ik de textuur hergebruikt heb.

Voor 3.16 zal ik alle Rijndam versies die ik daarvoor compatible wil maken (waarschijnlijk niet allemaal, ik heb er nog niet over nagedacht) moeten aanpassen en opnieuw releasen, vanwege een niets andere manier van het 'renderen' van de grond. Dus dan kunnen dit soort problemen worden opgelost (door dit bord bij die halte alsnog te verwijderen).
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Post Reply