Afroeptool Add-ons

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
VirtualGamer
Posts: 188
Joined: 29 Jan 2017, 01:56

Afroeptool Add-ons

Post by VirtualGamer »

Hallo, dit is mijn eerste bericht in het Nederlandse gedeelte van het forum, dus excuseer elke slechte grammatica.

Als je de Engelse sectie volgt, weet je dat ik het verouderde HalteOmroep-programma aan het vernieuwen ben. Ik maak aankondigingen voor Rijndam 2022, maar ik heb echte stemmen nodig om het realistischer te maken. Als je de Nederlandse stem van Rijndam wilt zijn, onderteken dan dit formulier: https://forms.gle/6Cn8b7XieWYb9qZw8. Een ding om op te merken, omdat mijn hoofdtaal Engels is, moet je ook Engels spreken.

Bedankt!

BEWERKEN: Het formulier is nu gesloten en accepteert geen aanvragen.
User avatar
VirtualGamer
Posts: 188
Joined: 29 Jan 2017, 01:56

Re: Afroeptool Add-ons

Post by VirtualGamer »

Bedankt aan iedereen die een verzoek heeft ingediend om de omroeper te worden! Ik heb (eindelijk) de stemmen van Rijndam gekozen:

Nederlandse stem: @amsterdammertje
Engelse stem: @iamhankhamTS

Ik zal ook niet langer updates over het Afroeptool-project posten in dit onderwerp. Ga naar het gedeelte met dezelfde naam in het Engels
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Afroeptool Add-ons

Post by HKM362 »

Ik ben met mn eigen omroep bezig voor Simvliet met ook Engelse omroepen net als bij de Rotterdamse metro!
User avatar
thijs773
Posts: 151
Joined: 18 Aug 2020, 10:11
Location: Maassluis, The Netherlands
Contact:

Re: Afroeptool Add-ons

Post by thijs773 »

Dit is een thread van een jaar oud, maar leuk! Heb zelf een Rijndam 2022 pakketje gemaakt (zie handtekening) die overigens binnenkort weer een update zal gaan krijgen :D
Maker of the HalteOmroep/Afroeptool Rijndam 2022 Add-on
Having issues in the sim with an AMD GPU? Check the AMD GPU render fix thread.
Post Reply