Voortgang Beta 3.8

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by HTMfan »

of netzoals bij de T'tjes jaartallen teovoegen voo het uiterlijk dat verschilt.
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by Tom »

De versie waarvan Michiel onlangs een foto plaatste op dit forum (naast de vele stopbordjes op Bergpark) staat bekend als versie 2002. Mogelijk dat er dus ook een 2014 versie komt met nieuwe kleurstelling. Overigens is het helemaal niet zo dat deze persé in de nieuwe beta komt, dan wel als losse add-on beschikbaar komt, maar het is ook niet uit te sluiten. Ondanks dat de bom weer 'onderhanden werk' is. Het is in ieder geval niet zo dat deze op zeer korte termijn beschikbaar komt, mede doordat Michiel momenteel minder tijd in de simulator kan steken wegens een verbouwing. Bovendien is het aannemelijk dat hij eerst het definitieve besluit rondom R-net afwacht, want dan is pas de definitieve kleurstelling bekend (mogelijk met rode in plaats van grijze deuren).
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by HTMfan »

we zullen zien. Ik zei ook niet dat hij erin kwam nu al ik zei als hij ooit uitkomt.... of heb ik verkeerd getypt :|
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
natanael2000
Posts: 18
Joined: 08 Jun 2013, 10:00

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by natanael2000 »

zeg ben een tijdje weg geweest maar nu ben ik er weer

ik heb trouwens iets gehoord over een route editor

en ik ben helemaal vergeten hoe ik de metros opstart. kan iemand me aub helpen
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by metroverslaafde »

ctrl+F4

Cab aan

shift+F4

Cab uit ;)
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

Hey Michiel
Ik ben nieuw hier maar speel al meer dan een jaar de metro simulator. Lukt het met de 3.8 heb je wat tips nodig of lukt het
Groet,
Clay
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by senjer »

Ik,denk dat het allemaal wel lukt. Het is en blijft een groot project wat Michiel volledig in zijn vrije tijd doet. Er staat nog genoeg op de planning in de toekomst, denk aan tunnels zoals te zien op screenshots die Michiel heeft gepost.
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

Zo dat zou echt geweldig zijn tunnels en misschien ook wanneer het avond is dat het ook donker word
HOY3
Posts: 129
Joined: 04 Mar 2014, 07:21
Location: Créteil, val de marne, 94000 france

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by HOY3 »

een MG2 / 1 dat een tunnel die straalt als de nacht begint te vallen, onderstreept het ontwerp op een zonsondergang. Toegeven dat het afgunst, toch?

a MG2 / 1 which oozes a tunnel when the night begins to fall, underlining its design on a sunset. Admit that it is envy, right? :P
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

Trouwens als ik de metro simulator speel heb ik last van dat het game tussen Alexanderpolder en de Bergen richting Stadionweg
Ik vind het best irritant zijn er nog tips?
Post Reply