HSM Addon
Moderator: senjer
- nstomjanssen2000
- Posts: 390
- Joined: 03 Aug 2013, 08:41
- Location: Nijmegen (Verweggistan)
- Contact:
Re: HSM Addon
Volgens mij waren die deuren wit ...
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
Re: HSM Addon
ik heb het geprobeerd maar ik krijg foutmelding als ik hem wil opslaan....koeleboe wrote:In het act bestand helemaal onderaan. Hier een voorbeeld:
<consist start="SST3" position="180">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Dit moet dan worden
<consist start="SST3">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>
Het enigste dat ik nog moet aanpassen is de positie want ze lopen over in elkaar
Re: HSM Addon
Ok, laten we eens de ai week nemen in Simvliet 2017. Op een bepaald ogenblik zie je dit
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Laten we dit nu veranderen naar
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Normaal zou dit wel moeten werken. Dit werkt bij mij ook, maar opgelet op SST4 lopen de HSMR en de 2 5500 in elkaar over.
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Laten we dit nu veranderen naar
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Normaal zou dit wel moeten werken. Dit werkt bij mij ook, maar opgelet op SST4 lopen de HSMR en de 2 5500 in elkaar over.
Re: HSM Addon
@koeleboe: Alle repaints komen online als ze af zijn.
Weer een nieuwe repaint W.I.P., de SLT sprinter:
Weer een nieuwe repaint W.I.P., de SLT sprinter:
- nstomjanssen2000
- Posts: 390
- Joined: 03 Aug 2013, 08:41
- Location: Nijmegen (Verweggistan)
- Contact:
Re: HSM Addon
mooi. Is in RET-logica de machineruimte altijd 1e klas?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
Re: HSM Addon
Hoe kan ik de HSM trein in explore mode in het spel zetten (waar staat het onder)
- metroverslaafde
- Posts: 428
- Joined: 08 Feb 2014, 13:32
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: HSM Addon
KZan hem niet vinden wat kan ik fout hebben gedaan bij downloaden?
Re: HSM Addon
De download uitpakken en het HSM.000 bestand in de simulatormap zetten. Dan even de Data map samenvoegen met de huidige map en spelen maar.
De HSM is de normale en de HSMR is de versie voor het repainten.
De HSM is de normale en de HSMR is de versie voor het repainten.
Re: HSM Addon
Hoe zou je dat moeten doen?Michiel wrote:Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.