ideeën voor BETA 3.8/4.0

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

HOY3
Posts: 129
Joined: 04 Mar 2014, 07:21
Location: Créteil, val de marne, 94000 france

ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by HOY3 »

Hallo allemaal,
in dit onderwerp, vertel al uw ideeën voor BETA 3.8 & 4.0.

Het doel van dit thema is om alle suggesties die u hebt centraliseren, zodat michiel kan rekening houden met een plotselinge.

En jammer geen zoveelste post "wanneer zullen we Mg2 / 1 en SG2 / 1" senjer had ze geantwoord: "voor beta 4. De treinen zijn constructie".

Geen andere dialogen, ik begin:
1. maken de zoemer indepandant sluiten van de deur controle.
2. wanneer de deuren dicht, als clognotants zijn nutteloos: gebruik lichten als een indicator van de staat van de (open / gesloten) en deur knipperen rendres toen de zoemer swished of de deuren sluiten.

Edit: ideeën waaraan je hebt:

rvdw17: Tunnels, en misschien grotere routes

Tiesder: meer extensies & maken open-source spel om uw werklast te verminderen
Last edited by HOY3 on 16 Mar 2014, 13:51, edited 1 time in total.
quincypro
Posts: 61
Joined: 24 Aug 2013, 13:44

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by quincypro »

Waarschijelijk komt de bomb er wel in beta 4 !! :D Hoop het teminste
HOY3
Posts: 129
Joined: 04 Mar 2014, 07:21
Location: Créteil, val de marne, 94000 france

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by HOY3 »

????
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by rvdw17 »

Tunnels, en misschien grotere routes, want ik speel het helaas al een tijdje niet meer, omdat ik al zovaak heen en weer ben gereden dat het niet meer leuk is, het zijn wel vette updates hoor die naar lange tijd pas komen, alleen het wordt gewoon eentonig dus niet leuk meer helaas
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by MG2 »

rvdw17 wrote:Tunnels, en misschien grotere routes
Zie tweede screenshot op de pagina:

viewtopic.php?f=12&t=10&start=270

Zie laatste screenshot op de pagina:

viewtopic.php?f=12&t=10&start=290
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by nstomjanssen2000 »

*zucht*, dit is het zoveelste topic over zoiets. Michiel is onderhand precies te weten gekomen wat jullie willen. (door de vele, eigenlijk onnodig aangemaakte topics) Probeer je nou eens te vermaken met de huidige bèta en als je echt niet kunt wachten, probeer de Ret Metroroute van Roland dan in MSTS te zetten. (is al een uitdaging op zich :D )
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by Tiesder »

Aan de ene kant snap ik waarom sommige mensen zulke topics vervelend vinden, maar aan de andere kant (Michiel, echt, je bent echt een baas dat je dit spel hebt gemaakt 8-) ) maar (met alle respect) voor vele is er weinig geduld voor updates, omdat we continu het zelfde doen. Rijden van A naar B en dan van B naar A. En na een lange tijd word dat gewoon ééntoonig. Dit is ook de reden waarom enkele gewoon gestopt zijn met spelen (of tenminste gereduceerd). Begrijp me niet bekeerd ik zegt niet dat elke week een update of add-on moet uitkomen. Maar eens in de 3 maanden zou wel perfect zijn.

Michiel, je bent echt een koning dat je dit spel ontwikkeld, maar het duurt simpelweg te lang tot nieuwe updates. Nu hoef je niet te werken als een werkpaard of zo. Maar wat kan helpen en ook al begint op te komen, is het spel open-source (proberen) te maken. Het kan dan een chaos worden. Dat moet ik wel toegeven, maar het kan ook enorm helpen. Bijvoorbeeld dat idee van de mensen met hun sim-editor diploma vind ik echt ge-wel-dig.

Zelf vind ik the best case scenario:
Eerst beta 3.8 uitbrengen. Misschien nog de MG2/1 en SG2/1 uitbrengen zodat we daarmee een tijdje lol kunnen hebben. En je dan sleutelen aan de Route Editor zodat als die uitkomt, dat mensen zelf hun dingetje (lees: Routes, (fictieve) Metro-netwerken) kunnen ontwikkelen. Zodat er een grote last van Michiels schouder afvalt.

Waardoor dit soort vragen/topics overbodig worden.

Dit is mijn toekomstvisie op de sim. Haters gaan haten.

Ik zeg het nog maar een keer: Michiel je bent echt leider dat je dit hebt ontwikkeld.

PS: Reacties als onzin of wat dan ook, hou ze a.u.b voor je zelf, want dit is mijn menig en een menig is niet goed of fout.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by senjer »

Als het heen en weer rijden na vele keren te eentoonig word kun je ook gewoon eens als verkeersleider te werk gaan. Laad de activity en maak er eens voor een tijdje enkelspoor van. Dat is nog lastiger dan je denkt om het goed te doen zonder vertraging :P , en weer eens wat anders dan rijden.

Als Michiel ervoor zou kiezen om de sim open-source te maken denken jullie dan echt dat jullie er ook maar iets mee kunnen. 8-)

Michiel kan zoals hij zelf ook zegt nu alles wel online gooien maar dan gaat iedereen weer klagen van ''Het werkt niet'', ''Ik weet niet hoe het moet'' en ga zo maar door.

En nogmaals er staat nog genoeg klaar om te worden uitgebracht al kan dat gewoon nog even duren. Maar bedenk wel, Michiel doet het in zijn vrije tijd en wees blij dat hij beta's uitbrengt aangezien de meeste spellen pas als full game uitkomen of je er al dik voor moet betalen in beta status.

En als laatste zal de motivatie van Michiel ook niet echt toenemen als er steeds mensen zijn die maar blijven ''zeuren'' over updates.
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by Samuel »

senjer wrote:En als laatste zal de motivatie van Michiel ook niet echt toenemen als er steeds mensen zijn die maar blijven ''zeuren'' over updates.
Zorgt voor irritatie en is te vergelijken met iemand die op school zit en geen zin heeft om te werken, maar toch meer en meer werk (huiswerk) krijgt.
I'm not here.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: ideeën voor BETA 3.8/4.0

Post by Tiesder »

In elk geval, ik zou Michiel graag helpen met zijn "huiswerk" dan.
Post Reply