Beta 3.7

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
sal158
Posts: 75
Joined: 26 Jul 2013, 14:54
Location: Kieldrecht

Re: Beta 3.7

Post by sal158 »

Ik kijk er al naar uit
User avatar
tobirocker51
Posts: 21
Joined: 19 Apr 2013, 18:44

Re: Beta 3.7

Post by tobirocker51 »

Ligt het aan mij of staat de 3.7 update niet meer op http://sim.bemined.nl/ ???

Edit: Laat maar ik had een ge-cachede versie van de pagina open staan.
Image
Woesh!
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Beta 3.7

Post by senjer »

tobirocker51 wrote:Ligt het aan mij of staat de 3.7 update niet meer op http://sim.bemined.nl/ ???
Dat ligt echt aan jouw. ;)
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Beta 3.7

Post by HKM362 »

Image

Verlenging A Naar Araplein

Image

Verlenging C Naar Lelywaard
User avatar
sal158
Posts: 75
Joined: 26 Jul 2013, 14:54
Location: Kieldrecht

Re: Beta 3.7

Post by sal158 »

Ik ben benieuwd hoe alles er uit zal zien :)
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Beta 3.7

Post by HKM362 »

me2

ben benieuwd hoeveel en welke halte's erbij komen

of misschien worden het op allebei een verlenging met 1 halte dat zou ook kunnen :)
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Beta 3.7

Post by senjer »

HKM362 wrote:me2

ben benieuwd hoeveel en welke halte's erbij komen

of misschien worden het op allebei een verlenging met 1 halte dat zou ook kunnen :)
Het zijn 2 korte verlengingen van waarschijnlijk 1 of 2 haltes.
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Beta 3.7

Post by Mitchell »

Ziet er goed uit, zelfs mijn moeder was onder de indruk. "De goede oude tijd", aldus mijn moeder.

En als kleinigheidje, spot de fout (al weet ik niet of dit echt een fout is):

Image
stadjer
Posts: 19
Joined: 17 Apr 2013, 19:43

Re: Beta 3.7

Post by stadjer »

Pantograaf ? Was mij ook al opgevallen.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Beta 3.7

Post by MG2 »

Nee dit is geen fout, dit heeft te maken met het SG2-materieel. Wou men destijds zonder problemen combinaties MG2-SG2 maken, dan moesten er "SG2-functies" worden aangebracht. Start de Simulator, en combineer een MG2 met een SG2, en ga vervolgens naar de cabine van de MG2 en doe de pantograaf op. Merk op dat het lampje "PANTOGRAAF NEER" dan uit gaat. Het was dan ook om te verzekeren dat de pantografen van de aangekoppelde SG2's neer waren.
Post Reply