Problemen met downloaden en spelen

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

User avatar
tobirocker51
Posts: 21
Joined: 19 Apr 2013, 18:44

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by tobirocker51 »

Ik heb het ook geprobeerd in compabiliteitsmodus uit te voeren, maar met hetzelfde resultaat.
Ik heb een Acer Aspire E1-531.

Ik ga even proberen of de .zip versie het misschien wel doet.

EDIT: Werkt ook niet.
Image
Woesh!
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Tom »

Het probleem is in dit geval de videokaart, die is namelijk niet al te snel. Het is een Intel grapics kaart en die zijn louter voor het kunnen weergeven van de normale windows interface en een video. Ze zijn niet geschikt voor gamen en daarom krijg je ook een .dll fout, dat heeft namelijk te maken met DirectX. Je kan proberen de nieuwste stuurprogramma's te downloaden op de website van Intel, misschien dat het dan wel werkt.
Pitco
Posts: 4
Joined: 18 Apr 2013, 08:18

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Pitco »

Bij mij heb ik het probleem dat de verlichting van de metro's (koplampen ed.) en die van de seinen niet goed werken. Ik zie ze niet, als ik dan de camera verschuift weer wel. Iemand idee wat ik er aan kan doen?
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Tiesder »

Pitco wrote:Bij mij heb ik het probleem dat de verlichting van de metro's (koplampen ed.) en die van de seinen niet goed werken. Ik zie ze niet, als ik dan de camera verschuift weer wel. Iemand idee wat ik er aan kan doen?
Ik heb precies last van het zelfde.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by senjer »

De kans is groot dat de problemen te linken zijn aan de Intel HD graphics deze kaart is niet gemaakt voor deze spellen. In het begin lukt het nog met beta 3 maar hoe meer je in je FPS moet laden (omgeving ed.) des te slechter gaat het spelen. Het probleem zit hier dus vooral aan de technische kant van jouw pc jammer genoeg.
User avatar
tobirocker51
Posts: 21
Joined: 19 Apr 2013, 18:44

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by tobirocker51 »

senjer wrote:De kans is groot dat de problemen te linken zijn aan de Intel HD graphics deze kaart is niet gemaakt voor deze spellen. In het begin lukt het nog met beta 3 maar hoe meer je in je FPS moet laden (omgeving ed.) des te slechter gaat het spelen. Het probleem zit hier dus vooral aan de technische kant van jouw pc jammer genoeg.
Ah, bedankt voor de reply!
Ook Tom bedankt.
Jammer, dan kan ik het niet op mijn laptop spelen.

Gelukkig heb ik thuis nog een PC waar hij het wel prima op doet!
Image
Woesh!
Pitco
Posts: 4
Joined: 18 Apr 2013, 08:18

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Pitco »

senjer wrote:De kans is groot dat de problemen te linken zijn aan de Intel HD graphics deze kaart is niet gemaakt voor deze spellen. In het begin lukt het nog met beta 3 maar hoe meer je in je FPS moet laden (omgeving ed.) des te slechter gaat het spelen. Het probleem zit hier dus vooral aan de technische kant van jouw pc jammer genoeg.
Toch vreemd, want ik speel Microsoft Flight Simulator op de hoogste prestaties, dit loopt vlekkeloos zonder dingen die missen of traag lopen. Dit is het enige spel waar ik er last van heb. In Beta 3 en 3,5 had ik het eerst niet, later weer wel.
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by rvdw17 »

misschien moet je je video kaart bijwerken?
Pitco
Posts: 4
Joined: 18 Apr 2013, 08:18

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Pitco »

rvdw17 wrote:misschien moet je je video kaart bijwerken?
Dit idee had ik zelf ook al gehad, maar mocht helaas niet baten.
Rodney
Posts: 1
Joined: 13 Apr 2013, 08:17

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Rodney »

peter21 wrote:
tobirocker51 wrote:Ik heb de MSI Gedownload.
Daarna geïnstalleerd.
Toen kreeg ik een .dll melding, dus die heb ik gedownload.
Daarna kreeg ik netjes het instelscherm dat je krijgt als je de Sim voor het eerst speelt. (schermresolutie instellen etc.)
Maar ik ben helaas niet verder gekomen dan dat.
Als ik de sim open krijg ik deze error:
''MetroSimulator 0.5 Beta 3.5.2 werkt niet meer''
''u kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.''

Mijn PC specificaties zijn:
Windows 8, Intel B960 processor 2.2 Ghz, 2MB L3 Cache (Intel HD Graphics), 4 GB DDR3 Memory.

De oude beta's werkten wel altijd bij mij.
dat heb ik ook maar ik heb windows 7 dus weet iemand wat hier aan de hand is en mijn pc soort is acer.
Ik had dit probleem ook met m'n nieuwe windows 8 laptop.
Oplossing: http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... aspx?id=35
Post Reply