Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Screenshots & Videos

Post by Lincoln »

tayfur0010t wrote:van oud naar nieuw file:///C:/Users/Administrator/Screenshots/Simulator%20Demo%202015-11-17%2019-24-39-31.bmp kopier deze link en je ziet de foto
Oke nu nog even uploaden met tinypic want je linkt aan een file op je eigen pc zo kunnen wij deze niet zien
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Michiel »

Vanwege een stroomstoring is de straat- en perronverlichting tussen de stations Berklaan en De Molens uitgevallen. Dit is trouwens de nieuwe easteregg voor beta 3.10, ga maar alvast speculeren hoe je de stroomstoring kan veroorzaken :P
Attachments
Stroomstoring.jpg
Stroomstoring.jpg (37.04 KiB) Viewed 5222 times
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Screenshots & Videos

Post by Lincoln »

Michiel wrote:Vanwege een stroomstoring is de straat- en perronverlichting tussen de stations Berklaan en De Molens uitgevallen. Dit is trouwens de nieuwe easteregg voor beta 3.10, ga maar alvast speculeren hoe je de stroomstoring kan veroorzaken :P
Is hij bijna af dan want ik neem aan dat wij dit snel zelf kunnen doen en is het mogelijk de tunnel verlichting aan te zetten?
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Screenshots & Videos

Post by Mitchell »

RetMetrofan wrote:
Michiel wrote:Vanwege een stroomstoring is de straat- en perronverlichting tussen de stations Berklaan en De Molens uitgevallen. Dit is trouwens de nieuwe easteregg voor beta 3.10, ga maar alvast speculeren hoe je de stroomstoring kan veroorzaken :P
Is hij bijna af dan want ik neem aan dat wij dit snel zelf kunnen doen en is het mogelijk de tunnel verlichting aan te zetten?
Nee, nee. Nee, nee. Stil, hup in je hoek en niet meer verder vragen. Michiel post een screen en je zit er meteen als een likkende hond bij vragend wanneer beta 3.10 uit gaat komen.

Geduld is een schone zaak, voor jou, voor mij, voor iedereen die erop zit te wachten.
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Screenshots & Videos

Post by Lincoln »

Nouja laten we maar speculeren

Ik gok via de cvl
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Sjoerd
Posts: 5676
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

RetMetrofan wrote:Nouja laten we maar speculeren
Ik gok via de cvl
Dat denk ik ook.
Ik zat daarnet nog te denken aan een vierwagentrein, en dan maximaal optrekken op het moment dat een andere trein dat ook doet (hoge piekspanning veroorzaken waardoor zeg maar de stoppenkast de spanning er tijdelijk {1 a 2 minuten} af gooit), maar dat kan het niet zijn, want dan valt voornamelijk de bovenleiding uit, en op de screenshot kan de metro kennelijk nog wel rijden; bij deze stroomstoring blijft de bovenleiding kennelijk wel nog onder spanning.

@Michiel:
Ik zie op je screenshot dat de overweg ook nog functioneert. Blijft deze volledig functioneel bij de stroomstoring in de simulatie, of raken deze ook in storing, en gaan ze dan (net zoals bij NS overwegen) automatisch dicht ongeacht of er een trein in de buurt is?
(De lampen van AHOB's blijven nog zeker 6 uur actief op accu's, de spoorbomen sluiten automatisch omdat deze zwaarder zijn dan de contragewichten, dat is een failsafe als de stroomvoorziening uitvalt, bv door koperdiefstal.)
Tevens; lijkt het maar zo omdat er een overweglamp voor staat, of is de bestemmingsaanduiding van de metro onverlicht?
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by nstomjanssen2000 »

Misschien klikken op een random elektriciteitskastje op straat?n
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Half over de overweg rijden en dan achteruit rijden tot je de detectielus voorbij bent. :P
I'm not here.
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Screenshots & Videos

Post by Mark28jr »

ik zag dit filmpje net.....

ziet er erg goed uit !!

https://www.youtube.com/watch?v=lQvNWNxnm28
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Door dat filmpje moest ik even een regenboog uitbraken! :lol:
Het ziet er trouwens prachtig uit! :P
I'm not here.
Post Reply