Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Screenshots & Videos

Post by Tom »

De pantograaf wilde niet in vergrendeling, waardoor hij nog omhoog stond. Je kunt Stadionweg gewoon uitrijden omdat daar bovenleiding hangt. Rooseveltlaan werd echter een probleem, waardoor er langzaam een file vormde.
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: Screenshots & Videos

Post by Stef »

Inderdaad wel erg slaaperig, overkomt mij ook wel eens, als ik naar de WC moet, of eten ga pakken. Tijdelijk op Ai zetten is ook een goede optie, zodat de trein wel doorrijdt



.
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Screenshots & Videos

Post by Tom »

Das vals, echte bestuurders kunnen ook niet naar de wc tijdens een rit... ;)
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: Screenshots & Videos

Post by Stef »

Maar wel eten pakken uit hun tas..... Of te diep in een spelletje op tablet duiken
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

En daar is dit het gevolg van:

Image
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: Screenshots & Videos

Post by rvdw17 »

whahaha
cregeer1
Posts: 27
Joined: 18 Apr 2013, 13:23

Re: Screenshots & Videos

Post by cregeer1 »

dat is nauw gewoon pure LOL
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Let's bring back some activity....

Materieel overzicht remise Bergpark:

Image
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Screenshots & Videos

Post by Tom »

Tijdens een evenement hebben 4 RSG2 stellen meegereden als twee SG2-RSG2-RSG2-SG2 combinaties op lijn B. Na afloop van het evenement is besloten deze treinen niet meer terug te brengen naar Springstraat, omdat de extra ondersteunende diensten tussen Stadionweg en Springstraat tijdens de spits in mijn eigen dienstregeling sinds kort rijden met RSG3 materieel. De kans lijkt klein dat deze wagens, afgezien van tussenwagen bij evenementen, ooit nog zelfstandig terugkomen in de dienst. In afwachting van wat komen gaat, staan de wagens op spoor 35 met derderail spanning, zodat de rijtuigen "warm" blijven en conditioneel niet teveel slijten.
buitendienst_sg2.png
buitendienst_sg2.png (880.93 KiB) Viewed 9721 times
User avatar
Muffin
Posts: 11
Joined: 18 Apr 2013, 07:33
Location: Nederland
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by Muffin »

Onwel tijdens de ochtendspits

Tijdens mijn ochtend dienst op de B lijn kreeg ik een nood oproep vanuit mijn achterste voertuig. Een passagier was onwel geworden, gelukkig stonden er collega's van het service team op het station om eerste hulp te verlenen. De hulpdiensten arriveerde snel en konden de onwel geworden passagier weer oplappen. Deze hoefden dan ook niet mee naar het ziekenhuis en kon haar reis weer vervolgen.

Eind goed al goed! Een collega van het service team maakte deze foto en stuurde hem naar naar mij op, natuurlijk om hem te delen op het sim forum!

Image
Greetz
Muffin

Image
Rijden, rijden, rijden in een wagentje, als je dan niet rijden kan dan draag ik je!
Post Reply