Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

hell12
Posts: 185
Joined: 18 Apr 2013, 14:30
Location: Hoogvliet

Re: Screenshots & Videos

Post by hell12 »

dit zit er awesome uit. kijk er naar uit
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Weer daglicht in die tunnel :P ?
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Screenshots & Videos

Post by Tom »

Dát station komt mij niet bekend voor... 8-)
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

GRANDIOOS MICHIEL!!!!

Het ziet er echt geweldig uit!!!

Mooi station ook.
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Screenshots & Videos

Post by Mitchell »

HKM362 wrote:Let op je spelling
Zegt hij die de punt achter zijn zin is vergeten. Doe niet zo serieus joh, is nergens voor nodig ;)

EDIT:
Michiel dat ziet er zeer goed uit. Doet me toch goed je weer bezig te zien. Ga zo door!
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Michiel »

Tom wrote:Dát station komt mij niet bekend voor... 8-)
Tja, moet eerlijk bekennen dat met de route editor spelen leuker is dan activities maken, vandaar er nu wel 3 nieuwe routes klaar liggen in ruwbouw maar Beta 3.8 nog altijd niet klaar is qua activities. Daar moet binnenkort echter verandering in komen, want ik ben bezig met het plannen van een nieuwe tool voor het maken van activities waarmee dit werk een stuk eenvoudiger zou moeten worden.
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Screenshots & Videos

Post by Tom »

Ach, activities maken kán best leuk zijn, alleen is het kliederen in kladblok niet altijd even handig of overzichtelijk. Gelukkig zijn bepaalde patronen makkelijk te copy-pasten (als je eerst een hele dag uitwerkt, is het daarna even knippen wat je hebben wilt, de consists goed zetten en je bent klaar), maar ik moet toegeven dat ik soms ook wel eens gefrustreerd wegloop bij de computer vandaan als blijkt dat je gemaakte activity toch weer in de soep loopt (trein vanuit Oostpark die afbouw krijgt omdat de metro naar De Molens bij Tussenvelden nog staat te halteren maar de rijweg weg al is aangevraagd...)
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Screenshots & Videos

Post by senjer »

Doordat ik notepad++ gebruik is het iets overzichtelijker dan kladblok maar inderdaad kan het soms onoverzichtelijk zijn. En dat copy paste principe is vaak ongemerkt de oorzaak van de frustratie als je weer net 1 klein ding verkeerd kopieerd ;).

Verder mooie screens in de tunnels der zonlicht en ben erg benieuwd naar de tool.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Ik wou toevallig al een suggestie doen voor zo een tool :) Hoe bewerk je trouwens de rifi's van het materieel? Ook via een tool, of word dat bij het bouwen van het model ingebouwd?
peter21
Posts: 85
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: Screenshots & Videos

Post by peter21 »

Michiel dat is een foto van beta 4.0 bij een ondergrondse tunnel en die 2e foto is boven bij een eindbestemming klop dit?
Post Reply