Probleem met bestemmingen.

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

Probleem met bestemmingen.

Post by MikeGuy14 »

Hallo,

Ik heb onlangs dus MSB gedownload en tot nu toe vind ik het echt een super leuk spel! Maar ik snap er niks van ik heb de metro laten rijden en ik weet hoe je de bestemmings bord moet veranderen maar alle CTA schermen op stations veranderen niet en wissels willen niet werken.

Kan iemand mij advies geven?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Probleem met bestemmingen.

Post by Sjoerd »

MikeGuy14 wrote: 05 May 2019, 17:22 ...alle CTA schermen op stations veranderen niet en wissels willen niet werken.
De DRIMs op de perrons, en de wissels, worden bediend vanuit de CVL. ->> http://sim.bemined.nl/wiki/CVL_Tutorial
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

Re: Probleem met bestemmingen.

Post by MikeGuy14 »

Dat had ik dus al begrepen, maar ik snap echt niet wat daar de bedoeling van is kan er niet een mode komen dat je gewoon simpelweg je bestemming zet met de koersbord en dat alles van zelf gaat?
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

Re: Probleem met bestemmingen.

Post by MikeGuy14 »

En bovendien nog eens ik heb alles gedaan die code ingevuld maar er gebeurt niks ik snap hier niks van..
User avatar
Treinfanaat
Posts: 14
Joined: 07 Jul 2019, 09:15
Location: Den Haag
Contact:

Re: Probleem met bestemmingen.

Post by Treinfanaat »

Ik zal het even uitleggen , je gaat in de simualtor naar bv rijndam 2018 , dan typ je bij je browser in : metro sim beta destinations .

dan ga je weer naar de simulator en klik je op Control bovenin , dan ga je naar load data en klik je op in dit geval rijdam 2018 aan en dan rijndam 2018.ctd .

Nu spawn je een metro en ga je er naartoe , in rijdam is het bij de eerste metro altijd standaard F10002 , dan vul je dit in : F10002 5593MP TWZ

559 is een unieke code en kan maar een keer gebruikt worden .

de 3 staat voor hoeveel wagens in dit geval dus drie , de M staat voor het beginpunt , te zien in je browser . En de P voor het eindpunt .

Veel rijplezier ! :D
In VECOM we trust.
Post Reply