Aangezien Beta 3.11 nog niet gereed is, maar Rijndam 2018 wel bijna klaar is, heb ik besloten de Airport Shuttleservice nog iets uit te breiden. Ik was van plan om één extra station toe te voegen, maar toen ik daarvoor de dienstregeling ging ontwerpen kwam ik tot de conclusie dat twee extra stations beter zouden zijn; dit om een lange stilstandtijd aan het nieuwe eindpunt te voorkomen.
Rijndam 2018 zal ook een activiteit hebben voor deze lijn.
https://s26.postimg.org/q0n430mh5/Rijndam_122_P10.jpg
Rijndam
Moderator: senjer
Re: Rijndam
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
-
- Posts: 19
- Joined: 19 Sep 2015, 16:28
- Location: Purmerend
Re: Rijndam
- Attachments
-
- Nieuwe stations.jpg (68.26 KiB) Viewed 7733 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
- RotterdamMetroLover
- Posts: 729
- Joined: 23 Jan 2017, 15:21
- Location: Somewhere in this blue world.
Re: Rijndam
Nieuwe koersrollen gezet?
Re: Rijndam
Nog niet nee.
Ik ben nog bezig met omgeving bouwen en de activiteiten moeten nog aangepast worden. Alleen in AI-Weekday is de nieuwe dienstregeling al ingebouwd (en getest).
Ik ben nog bezig met omgeving bouwen en de activiteiten moeten nog aangepast worden. Alleen in AI-Weekday is de nieuwe dienstregeling al ingebouwd (en getest).
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
Station Businesspark, onderdeel van de Airport Shuttleservice;
https://s26.postimg.org/nklap64eh/Rijnd ... sspark.jpg
En een repaint van de SG2's voor deze lijn:
https://s26.postimg.org/4tjdf09u1/Rijndam_124.jpg
https://s26.postimg.org/nklap64eh/Rijnd ... sspark.jpg
En een repaint van de SG2's voor deze lijn:
https://s26.postimg.org/4tjdf09u1/Rijndam_124.jpg
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
In Rijndam 2018 is er een nieuw wisselpaar bij gekomen, in de buurt van Westpoort. Deze wissels maken het mogelijk om Westpoort ook vanaf het centrum als eindpunt te gebruiken, bv in geval van werkzaamheden; het is nu mogelijk om vanaf Westpoort spoor 2 te vertrekken richting het Centraal Station (via Nationale Opera), en via deze wissels weer op het rechter spoor te komen.
Het spoor wat op de foto naar rechts af buigt is de lijn naar CS via Garenmarkt. Ik kon de overloop niet vóór deze afslag leggen ivm de flauwe S-boog tussen Westpoort en deze locatie.
Ik heb al een activiteit gemaakt waarin deze nieuwe wissels worden gebruikt.
Het spoor wat op de foto naar rechts af buigt is de lijn naar CS via Garenmarkt. Ik kon de overloop niet vóór deze afslag leggen ivm de flauwe S-boog tussen Westpoort en deze locatie.
Ik heb al een activiteit gemaakt waarin deze nieuwe wissels worden gebruikt.
- Attachments
-
- Rijndam 126.jpg (70.49 KiB) Viewed 7587 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
Een hele oude activiteit die ik ooit eens voor Simvliet (ik geloof Simvliet 2017) heb gemaakt, nu vergelijkbaar voor Rijndam 2018: Links rijden (op lijn M1);
https://s26.postimg.org/xxwg0zp3d/Rijndam_127.jpg
https://s26.postimg.org/xxwg0zp3d/Rijndam_127.jpg
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
Re: Rijndam
Is het mogelijk om een act maken waarbij een deel van de route links gereden wordt? Bijvoorbeeld Rijndam Airport-Noorderpoort links, de rest van M4 rechts.
Re: Rijndam
Dat zou kunnen, maar dan moet je dus gaan wisselen tussen links en rechts rijden (en je eigen tegenligger gelijkvloers kruisen).henk1234 wrote:Is het mogelijk om een act maken waarbij een deel van de route links gereden wordt? Bijvoorbeeld Rijndam Airport-Noorderpoort links, de rest van M4 rechts.
Zelf ga ik voor Rijndam 2018 geen linksrijden activiteiten bijmaken; eentje vind ik wel genoeg. Maar als de route eenmaal uit is, kun je die activiteit natuurlijk altijd zelf nog maken.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company