FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
MetroSimGermany
Posts: 405
Joined: 08 Mar 2016, 14:41
Location: Berlin, Germany
Contact:

FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by MetroSimGermany »

De vragen die allemaal verschijnen op het forum vandaag. Een vriendelijke herinnering: Gebruik de de zoekknop op het forum en de Rijndam thread is geen support forum over Beta 3.10.

Q: Is er een 32-bits versie?
A: Nee, er is geen 32-bits versie. Dat heeft te maken met het feit dat Beta 3.10 gewoon veel meer grafische qualiteit nodig dan 3,9

Q: api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll ontbreekt
A: Heb je de exe-installer volledig gedraaid? Het moet de Microsof C ++ Libraries uitbreiding installeren. Dit is nodig om het spel te draaien

Q: Other DLL ontbreekt of werkt niet
A: Download de OpenAL Audio Library. Het is ook nodig om het spel te draaien

Q: Er is geen lijn M4 activiteit op Rijndam?
A: Er is een fout met die activiteit. Sjoerd heeft het probleem opgelost; een update zal spoedig volgen.

V: De speciale activiteit Sneltram paait in de verkeerde trein
A: Download de fix van het Rijndam topic

Q: Comic Con activiteit zet je in de verkeerde trein en AI_Weekday crasht het spel?
A: Er is een fout met die activiteit. Sjoerd heeft het probleem opgelost; een update zal spoedig volgen.

Q: AI treinen alleen open enkele van hun deuren
A: Dit is een nieuwe 3,10 feature

Q: Simvliet 2013 en 2017 ontbreken
A: Omdat deze zijn voorzien van geen nacht-modus, daarom zijn ze verwijderd uit 3.10

Q: Windows Smart Screen kan momenteel niet worden bereikt
A: Klik op meer en start het programma

Q: Hoe kan ik de grafische instellingen te wijzigen?
A: Ga naar C: \ Users \ * uw gebruikersnaam * \ AppData \ Local \ MetroSimulator en de render.cfg verwijderen

Q: De handleidingen ontbreken
A: Download ze hier: http://www.trainzdepot.net/index.php/th ... #post30972 (tweede post)

En waarschijnlijk de meest belangrijke regel: als om wat voor reden het niet werkt, en je bent op zoekt naar hulp, moet u altijd:
- Vermeld het als je niet de officiële instalatie programma maar een derde zip-bestand heb gebruikt.
- Vermeld uw besturingssysteem: klik met de rechtermuisknop op 'mijn computer' en ga naar 'eigenschappen', vertel zowel de versie en het type systeem (64-bits of niet).
- Vermeld uw computer specificaties, met name de processor en videokaart: Ga naar Start en typ "dxdiag ', eerste tabblad moet processor, tweede tabblad videokaart te noemen.
Zonder deze geen steun kan worden geleverd.


Vrolijk Metrosimmen en rij veilig, Mika

(Improved Translation thanks to RetMetrofan. I can not support any dutch requests. Please ask other users or contact me on the english forum)
Last edited by MetroSimGermany on 31 Dec 2016, 13:19, edited 2 times in total.
Support auf Deutsch? Kein Problem! Ich helfe gerne per PM. ;)
Image
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by <Swaggerboy> »

er is geen handleiding voor beta 3.10 en als je naar die website gat is de handleiding van beta 3.9 kun iemand de codes van de beta 3.10 op het forum zetten??
User avatar
MetroSimGermany
Posts: 405
Joined: 08 Mar 2016, 14:41
Location: Berlin, Germany
Contact:

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by MetroSimGermany »

For Rijndam Codes look into either the Rijndam.cti or in the Rijndam Wiki page
Simvliet codes are as usual in 3.9
Manual can be obtained from the linked Trainzdepot page. No Dutch manual exists at the moment I think
=============================
Voor Rijndam kijken Codes in ofwel de Rijndam.cti of op de Rijndam Wiki-pagina
Simvliet codes zijn zoals gebruikelijk in 3.9

Google Translator

Greets, Mika
Last edited by MetroSimGermany on 31 Dec 2016, 11:14, edited 1 time in total.
Support auf Deutsch? Kein Problem! Ich helfe gerne per PM. ;)
Image
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by Sjoerd »

De activiteiten update voor Rijndam 2016 is hier te vinden: viewtopic.php?f=12&t=813&p=10854#p10854
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
jay
Posts: 3
Joined: 03 Jan 2017, 23:13

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by jay »

MetroSimGermany wrote:De vragen die allemaal verschijnen op het forum vandaag. Een vriendelijke herinnering: Gebruik de de zoekknop op het forum en de Rijndam thread is geen support forum over Beta 3.10.

Q: Is er een 32-bits versie?
A: Nee, er is geen 32-bits versie. Dat heeft te maken met het feit dat Beta 3.10 gewoon veel meer grafische qualiteit nodig dan 3,9

Q: api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll ontbreekt
A: Heb je de exe-installer volledig gedraaid? Het moet de Microsof C ++ Libraries uitbreiding installeren. Dit is nodig om het spel te draaien

Q: Other DLL ontbreekt of werkt niet
A: Download de OpenAL Audio Library. Het is ook nodig om het spel te draaien

Q: Er is geen lijn M4 activiteit op Rijndam?
A: Er is een fout met die activiteit. Sjoerd heeft het probleem opgelost; een update zal spoedig volgen.

V: De speciale activiteit Sneltram paait in de verkeerde trein
A: Download de fix van het Rijndam topic

Q: Comic Con activiteit zet je in de verkeerde trein en AI_Weekday crasht het spel?
A: Er is een fout met die activiteit. Sjoerd heeft het probleem opgelost; een update zal spoedig volgen.

Q: AI treinen alleen open enkele van hun deuren
A: Dit is een nieuwe 3,10 feature

Q: Simvliet 2013 en 2017 ontbreken
A: Omdat deze zijn voorzien van geen nacht-modus, daarom zijn ze verwijderd uit 3.10

Q: Windows Smart Screen kan momenteel niet worden bereikt
A: Klik op meer en start het programma

Q: Hoe kan ik de grafische instellingen te wijzigen?
A: Ga naar C: \ Users \ * uw gebruikersnaam * \ AppData \ Local \ MetroSimulator en de render.cfg verwijderen

Q: De handleidingen ontbreken
A: Download ze hier: http://www.trainzdepot.net/index.php/th ... #post30972 (tweede post)

En waarschijnlijk de meest belangrijke regel: als om wat voor reden het niet werkt, en je bent op zoekt naar hulp, moet u altijd:
- Vermeld het als je niet de officiële instalatie programma maar een derde zip-bestand heb gebruikt.
- Vermeld uw besturingssysteem: klik met de rechtermuisknop op 'mijn computer' en ga naar 'eigenschappen', vertel zowel de versie en het type systeem (64-bits of niet).
- Vermeld uw computer specificaties, met name de processor en videokaart: Ga naar Start en typ "dxdiag ', eerste tabblad moet processor, tweede tabblad videokaart te noemen.
Zonder deze geen steun kan worden geleverd.


Vrolijk Metrosimmen en rij veilig, Mika

(Improved Translation thanks to RetMetrofan. I can not support any dutch requests. Please ask other users or contact me on the english forum)

bedankt voor de info, ik zit nog met een vraag.
wanneer ik de sim wilt spelen in rijndam dan kan ik niks besturen, metro's rijden vanzelf.
kan je me misschien verder helpen?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by Sjoerd »

Met de C-toets zet je de AI uit en neem je zelf de besturing over. Door nog een keer op C te drukken zet je de AI weer aan.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
jay
Posts: 3
Joined: 03 Jan 2017, 23:13

Re: FAQ (Voordat u een nieuw onderwerp te maken!)

Post by jay »

Sjoerd wrote:Met de C-toets zet je de AI uit en neem je zelf de besturing over. Door nog een keer op C te drukken zet je de AI weer aan.
ooh hartstikke bedankt
Post Reply