Rijndam

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
sal158
Posts: 75
Joined: 26 Jul 2013, 14:54
Location: Kieldrecht

Re: Rijndam

Post by sal158 »

Ik zie net dat de activiteit voor lijn M4 niet in de sim verschijnt terwijl deze wel in de map terug te vinden is...
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Rijndam

Post by Mitchell »

sal158 wrote:Ik zie net dat de activiteit voor lijn M4 niet in de sim verschijnt terwijl deze wel in de map terug te vinden is...
Ik denk zelf dat er dan iets fout geschreven is in de .act files. Althans dit is mogelijk.

Verder Sjoerd, dit is echt bizar. Wat jij even neerzet in een zeer korte tijd mijn complimenten man. Ik heb nadat 3.10 uit is gekomen heel jou route verkend. Maar man wat een kunstwerk. Hulde!
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Ik heb de fout in de M4 activiteit nog niet gevonden; ik sta op dit moment nog voor een raadsel. Maar ik zoek verder :?

Het probleem met de AI-weekdag activiteit heb ik inmiddels gevonden en opgelost. Maar ik probeer eerst het M4 mysterie op te lossen voordat ik de activiteit-update online zet ;)
Mitchell wrote:Verder Sjoerd, dit is echt bizar. Wat jij even neerzet in een zeer korte tijd mijn complimenten man. Ik heb nadat 3.10 uit is gekomen heel jou route verkend. Maar man wat een kunstwerk. Hulde!
Bedankt! Ik heb er vanaf de zomervakantie bijna al mijn vrije tijd in zitten, maar het resultaat maakt het dat helemaal waard ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Rijndam

Post by Lincoln »

Sjoerd wrote:Bedankt! Ik heb er vanaf de zomervakantie bijna al mijn vrije tijd in zitten, maar het resultaat maakt het dat helemaal waard ;)
En daar ben ik het mee eens. Jammer van dat beton stukje maar daar houden we ons stil over want de route is zo mooi wow!

Alles heb ik al in de stream gezegd.

Kleine update: Drie uur beginnen we met rijden en kwart voor drie met streamen. Twee uur ga ik niet halen helaas. :(
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

De activiteiten voor Rijndam 2016 zijn gecorrigeerd. :)

De aanpassingen:
-> AI-Weekdag crasht niet meer bij het opstarten
-> De M4 activiteit staat nu ook in de lijst op het menuscherm
-> Starts in de verkeerde metro zijn opgelost
-> Bij bijna alle activiteiten heb ik een dienstregeling scherm toegevoegd, die de tijden op de voor de betreffende metro relevante routes weergeeft.

Installatie; bestand uitpakken en de inhoud in de map "Beta310\Data\Rijndam\Activities" zetten. Overschrijf alle oude bestanden.
Attachments
Rijndam Activities update 20161231.zip
Rijndam 2016 activiteiten update
(95.61 KiB) Downloaded 322 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Rijndam 2018

Ik heb net de mogelijkheid ingebouwd om in de tunnels van de lijn M2 uitbreiding de tunnelverlichting uit te schakelen ;)

Image
https://s26.postimg.cc/xkrl4e62x/Rijndam_083.jpg
Last edited by Sjoerd on 02 May 2018, 18:06, edited 1 time in total.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Rijndam

Post by HKM362 »

ben bezig met de afroeptool voor de rijndam route.........

m1 is klaar en ben nu met de m2 lijn bezig daarna nog 3 en 4 en dan kan ik alles in de lijst zetten.........
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Rijndam

Post by rik079 »

cool!
dlvankampen
Posts: 38
Joined: 24 May 2014, 11:23
Location: Poortugaal

Re: Rijndam

Post by dlvankampen »

Hoe zet je tunnel lichten aan :?:
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

dlvankampen wrote:Hoe zet je tunnel lichten aan :?:
Tunnellichten staan standard aan. Maar op de Rijndam M2 uitbreiding in 2018 heb ik de mogelijkheid toegevoegd om ze ook uit te kunnen schakelen. Die functie is ook als easteregg verborgen in de huidige versie van Simvliet 2020. ;)

Wat je wel kunt doen in de huidige versie (op alle routes) is de binnenverlichting van je metro bedienen: Shift+L voor de verlichting bij de reizigers en de bestemmingsaanduiding, en Ctrl+L voor de verlichting in de bestuurderscabine. :)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Post Reply