Problemen in Explore

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
Muffin
Posts: 11
Joined: 18 Apr 2013, 07:33
Location: Nederland
Contact:

Problemen in Explore

Post by Muffin »

Beste,

Ik weet niet of dit een user bug is of dat dit bij meerdere van jullie fout gaat. Wanneer ik in explore mode een werkwagen neerzet gaat dit goed. Pas wanneer ik meerdere werkwagens wil plaatsen gaat het mis bij mij.

De wagens krijgen geen codes meer en worden omgezet naar ID 0. Wanneer ik dan op Ok druk sluit het spel zich af. Hier onder een screenshot.

Image
Greetz
Muffin

Image
Rijden, rijden, rijden in een wagentje, als je dan niet rijden kan dan draag ik je!
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: Problemen in Explore

Post by Stef »

Klopt, er is namelijk maar een werkwagen en een locomotief, voglens mij 2 of 3 platte bakken, als je er meer spawnd, sluit het spel zich af.
Dit gebeurt ook als je heel veel normale voertuigen hebt gespawnd
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Problemen in Explore

Post by Tom »

Er zijn twee locs, de 6101 en 6102, er zijn twee werkwagens, namelijk de pipowagen en de slijpwagen, en dan nog een zooitje platte bakken. Als je veel werkwagens wilt moet je zelf hanmatig de nummers opgeven, dan kun je er wel meerdere krijgen.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Problemen in Explore

Post by MG2 »

Idd, hetzelfde zal je moeten doen voor "Type T - Bursa" ;)
Last edited by MG2 on 04 May 2013, 16:57, edited 1 time in total.
User avatar
Muffin
Posts: 11
Joined: 18 Apr 2013, 07:33
Location: Nederland
Contact:

Re: Problemen in Explore

Post by Muffin »

Oke duidelijk :-) Bedankt voor jullie reactie's.
Greetz
Muffin

Image
Rijden, rijden, rijden in een wagentje, als je dan niet rijden kan dan draag ik je!
Post Reply