Grijs scherm bij onderbreking

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

User avatar
Muffin
Posts: 11
Joined: 18 Apr 2013, 07:33
Location: Nederland
Contact:

Grijs scherm bij onderbreking

Post by Muffin »

Beste,

Wanneer ik het spel onderbreek door bijvoorbeeld de windows toets in te drukken kan ik niet terug gaan naar het spel. Wanneer ik dit wel doe krijg ik een grijs scherm en kan ik niet verder spelen. Dit probleem had ik in de vorige beta ook al. Daarom vraag ik me af of meerdere dit probleem herkennen? en of er eventueel iets aan te doen is.

Groeten,
Muffin.
Greetz
Muffin

Image
Rijden, rijden, rijden in een wagentje, als je dan niet rijden kan dan draag ik je!
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by senjer »

Muffin wrote:Beste,

Wanneer ik het spel onderbreek door bijvoorbeeld de windows toets in te drukken kan ik niet terug gaan naar het spel. Wanneer ik dit wel doe krijg ik een grijs scherm en kan ik niet verder spelen. Dit probleem had ik in de vorige beta ook al. Daarom vraag ik me af of meerdere dit probleem herkennen? en of er eventueel iets aan te doen is.

Groeten,
Muffin.
Dit probleem is bekend daarom is het handig als je even wilt stopen om je PC niet op de slaapstand/stand-by te zetten maar gewoon het scherm uit te doen. Het probleem met het alleen gebruik van de windowstoets is echter nog niet bekend en heb ik ook nog niet meegemaakt. Ook na wat testen is het bij mij niet gebeurd.
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by Stef »

Bij mij is dit probleem ook, in alle situaties van het spel/computer tijdelijk uit zettten.
Zou het niet handig zijn als er een pauze knop komt?
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by senjer »

Stef wrote:Bij mij is dit probleem ook, in alle situaties van het spel/computer tijdelijk uit zettten.
Zou het niet handig zijn als er een pauze knop komt?
Een pauzeknop zegt ook niet alles want er zijn spellen welke ook vastlopen als je ze hebt geminimaliseerd of je PC op de slaapstand/stand-by zet. Hier is namelijk wel wat meer voor nodig dan een simpele pauzeknop.
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by Josh »

...
Last edited by Josh on 06 May 2013, 18:51, edited 1 time in total.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by senjer »

Je kunt ook gewoon de setup.exe gebruiken die je krijgt na het instaleren via het .MSI (Windows Installer) :P
User avatar
Muffin
Posts: 11
Joined: 18 Apr 2013, 07:33
Location: Nederland
Contact:

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by Muffin »

Bedankt Josh, dit is wat ik nodig had!
Greetz
Muffin

Image
Rijden, rijden, rijden in een wagentje, als je dan niet rijden kan dan draag ik je!
wereldspits
Posts: 8
Joined: 02 May 2013, 09:52

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by wereldspits »

Muffin wrote:Beste,

Wanneer ik het spel onderbreek door bijvoorbeeld de windows toets in te drukken kan ik niet terug gaan naar het spel. Wanneer ik dit wel doe krijg ik een grijs scherm en kan ik niet verder spelen. Dit probleem had ik in de vorige beta ook al. Daarom vraag ik me af of meerdere dit probleem herkennen? en of er eventueel iets aan te doen is.

Groeten,
Muffin.
beste,
ik gebruik windows 8 en wanneer ik op de start knop druk heb ik er geen last van dat het spel grijs beeld geeft en ik niet meer verder kan spelen.
dit had ik echter wel met windows 7.
dit komt doordat windows 8 een hele andere start menu heeft die anders word geopend met andere interfaces en andere specificaties.
windows 7 en lager zetten veel onbekende programma's en nog niet compleet voltooide programma's op pauze.
dit kan de beta echter niet aan en dat veroorzaakt de problemen.
dit is echter een probleem wat voorlopig niet kan worden opgelost.

ik kan je alleen adviseren het spel nooit te minimaliseren maar eensecond screen te gebruiken.
(uitgebreid scherm ofwel 2 schermen links en rechts op 1 de beta en op de andere de rest.)

u\ik hoop je nu te kunnen helpen met uw probleem.
koeleboe
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by koeleboe »

En waar staat die setup.exe precies. Ik vind hem niet. En hoe kun je zo opnieuw zo'n klein schermpje krijgen waar je bv shadows enz kunt aanzetten of afzetten? Bij helemaal eerste installatie kreeg ik dat en later niet meer
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Grijs scherm bij onderbreking

Post by senjer »

koeleboe wrote:En waar staat die setup.exe precies. Ik vind hem niet. En hoe kun je zo opnieuw zo'n klein schermpje krijgen waar je bv shadows enz kunt aanzetten of afzetten? Bij helemaal eerste installatie kreeg ik dat en later niet meer
Dat is de setup en komt alleen in de map te staan als het het .MSI bestand hebt gedownload en de .exe hebt geïnstalleerd.
Post Reply