Station Berklaan

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Station Berklaan

Post by Josh »

Last edited by Josh on 29 Apr 2013, 14:33, edited 1 time in total.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Station Berklaan

Post by senjer »

Als je doorrijdt tot het witte halteerbordtje/bakbord zal je zien dat de deuren netjes binnen het perron vallen, meer is niet nodig lijkt mij. :P
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Station Berklaan

Post by Josh »

Oh ok...
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Station Berklaan

Post by Michiel »

Dit perron is in tegenstelling tot de meeste andere perrons slechts 125 meter. Om die reden staan de haltebordjes ook een stukje voorbij het perron, je moet dus met je cabine buiten het perron halteren. Op zich niet zo ongebruikelijk, in Rotterdam zijn ook perrons van 120 meter waar treinen van 122 meter moeten halteren.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Station Berklaan

Post by MG2 »

Idd, bij het bombardier mat. is dat precies zo.
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Station Berklaan

Post by Mitchell »

Wat mij wel trouwens opvalt is dat de AI bij dit station bijna altijd een 1 deur buiten het perron laat vallen, zelf krijg ik zo´n combinatie wel goed op het station. Dus voor mij geen drietjes SG3 op lijn B in mijn act´s :|.
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Station Berklaan

Post by HTMfan »

lijst afwijkende stations:

varenweg (LIJN A) 100M
Berklaan (LIJN B) 125M
de rest is nu nog 130 meter

maar bij alexanderpark krijg ik er toch echt 3/12 (r)sg3 op het perron deze is denk ik wel langer maar is nergens aangegeven dat dit zo is.
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Station Berklaan

Post by Mitchell »

Voor zover ik weet is Varenweg gewoon 130m, er passen namelijk gewoon 3 (R)SG3 tjes op. Als je op de wiki gekeken hebt dan staat het hier nog fout aangegeven. Berklaan is inderdaad net iets kleiner, maar met passen en meten (en netjes de bordjes volgen) kun je hier ook gewoon 3 (R)SG3 tjes op kwijt, alleen de AI vindt dat het niet past. Voor Alexanderpark betreft, denk ik persoonlijk dat dit het langste station is in heel de beta (correct me if I am wrong).
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Station Berklaan

Post by HTMfan »

Ik krijg echt geen 2 (r)sg3tjes op varenlaan zou senjer of mitchel(maker niet jij) kunnen reageren.
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Station Berklaan

Post by senjer »

Het perron is inderdaad wat kort maar de (volgens mij 3) RSG3's moet net passen hierbij steekt de kop en achterkant wel net buiten het station maar de deuren zouden ertussen moeten passen.
Post Reply