Speeltijd simulator

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

Post Reply
RickM
Posts: 24
Joined: 18 Apr 2013, 06:43

Speeltijd simulator

Post by RickM »

Bij elke act die ik opstart, of deze nou al in de Beta zit, of dat ik ze zelf gemaakt heb, de tijd dat de game begint blijft 12:00:00. Meerdere malen al geprobeerd dit aan te passen in de act, maar als ik hem bijvoorbeeld op 11:00:00 zet, begint die alsnog om 12 uur.

Meer mensen last van? En is hier een oplossing voor?
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Speeltijd simulator

Post by metroverslaafde »

weet je zeker dat je de goede aanhalingstekens hebt gebruikt? Als dit niet klopt, dan weet de sim niet wat ie moet doen en zal hij starten om 12 uur zoals bij de explore modus.

zorg dat je de tijd zo zet als in onderstaande regel

<activity name="Trackworks VMT" mappack="Custom" mapfile="simvliet2017.map" time="05:47:00">
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Speeltijd simulator

Post by nstomjanssen2000 »

RickM wrote:Bij elke act die ik opstart, of deze nou al in de Beta zit, of dat ik ze zelf gemaakt heb,
Dan is dit wel erg vreemd.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Speeltijd simulator

Post by metroverslaafde »

euhm tja ik las ook even over ALLE act's heen. Dit is inderdaad vreemd, als het zelfgemaakte act's zijn kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Post Reply