"MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer"

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

Post Reply
ChiefKeef
Posts: 2
Joined: 14 Feb 2014, 13:32

"MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer"

Post by ChiefKeef »

Goedenmiddag,

Ik heb laatst deze simulator weer gedownload via de normale site. Ik heb het op verschillende computers / laptops geprobeerd, maar ik bleef dezelfde melding krijgen .. "MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer" . Ik heb ook een screen geplaatst van deze melding ..

Ik heb alles geprobeerd, kan iemand me helpen?

Alvast Bedankt !

Image
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: "MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer"

Post by senjer »

Wat meer gegevens zou handig zijn om je verder te kunnen helpen. Denk hierbij aan PC specificaties en wanneer ontstaat de foutmelding (bij het opstarten, na een tijd spelen of bij een bepaalde actie).
Deze foutmelding is namelijk zo'n beetje de standaard foutmelding voor alles wat vast loopt met een applicatie in de laatste Windows versies.
Verder is het handig te controleren of DirectX (goed) is geïnstalleerd. Ook kun je proberen de andere download versie te proberen .MSI(.exe) of .ZIP afhankelijk van wat je eerder hebt gedownload.
ChiefKeef
Posts: 2
Joined: 14 Feb 2014, 13:32

Re: "MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer"

Post by ChiefKeef »

Hoe kan ik mijn PC Specificaties bekijken? Foutmelding ontstaat bij het opstarten van het spel.
DirectX is juist geïnstalleerd, ik heb ook de juiste versie. ik heb laatst de nieuwste versie van MSI gedownload, die nu op de site staat..
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: "MetroSimulator 0.5 beta 3.5.2 werkt niet meer"

Post by HTMfan »

3.5 hoort toch ook niet te werken?
We zitten nu met 3.7 zover ik weet....
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
Post Reply