Problemen met downloaden en spelen

Meld hier bugs en andere problemen. Dit forum is uitsluitend voor bugs, stel dus geen algemene vragen hier.

Moderator: senjer

Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Stef »

Beetje vaag, heb je al geprobeerd om de sim opnieuw te installeren?
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by Mitchell »

Heb je een eigendienst regeling gemaakt? Want ik krijg namelijk precies zo'n error als ik een scriptfout gemaakt heb.
natanael2000
Posts: 18
Joined: 08 Jun 2013, 10:00

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by natanael2000 »

ik denk dat deze beta versies niet bestand zijn tegen een nieuwe windows. ik vermoed dat ze alleen in staat zijn gebruikt te worden voor windows Vista en windows XP
User avatar
12kelvin21
Posts: 37
Joined: 17 Apr 2013, 20:05
Location: Goudswaard

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by 12kelvin21 »

hoe zo hij werkt ook gewoon op windows 8
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by senjer »

natanael2000 wrote:ik denk dat deze beta versies niet bestand zijn tegen een nieuwe windows. ik vermoed dat ze alleen in staat zijn gebruikt te worden voor windows Vista en windows XP
De sim is succesvol getest op Windows XP, Vista, 7 en 8. Windows 7 en 8 gebruiken echter wel meer geheugen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het zal dan toch echt aan je systeem liggen.
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by rvdw17 »

bij mij draait dus ook op Windows8,
Dus geen probleem :)
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Problemen met downloaden en spelen

Post by HTMfan »

senjer wrote:
natanael2000 wrote:ik denk dat deze beta versies niet bestand zijn tegen een nieuwe windows. ik vermoed dat ze alleen in staat zijn gebruikt te worden voor windows Vista en windows XP
De sim is succesvol getest op Windows XP, Vista, 7 en 8. Windows 7 en 8 gebruiken echter wel meer geheugen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het zal dan toch echt aan je systeem liggen.
ik gebruik nog windows98 en hij werkt hier prima.
wel vader die computer compleet heeeft veranderd voor moderne games.(handig zon comptermaker in huis :) )
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
Post Reply