Zelfgemaakte Activity

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Mitchell »

Goed nieuws voor mij dat het geen fout is maar gewoon een manier zoals ik het doe.

De sim heeft 3 mappen waar acts en .ctd's in staan: Custom, Simvliet2013 en Simvliet1982. De laatste 2 mappen houd ik voor de acts die MichaBen gemaakt heeft, daarmee houd ik deze mappen origineel en raak ik ze niet aan. Ik zet mijn gemaakte acts en bewerkte .ctd's in de custom map omdat ik vind dat deze map daarvoor bedoelt is.

Ieder zijn mening verschilt over waar de acts e.d. in moeten staan. Dus wat jij een fout vind is het voor mij gewoon goed ;).
User avatar
michaelh
Posts: 25
Joined: 18 Apr 2013, 07:02

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by michaelh »

ik had zelf een vrij makkelijke activity gemaakt. een tijdje terug. kwam hem tegen en dacht ik zal hem even uploaden.

Werkzaamheden Stadionweg en Oostpark.

I.V.M. de doortrekking van de metrolijnen A en C, zijn er werkzaamheden aan het spoor op Zaterdag.
Stadionweg alleen spoor 2&3 in gebruik.
Oostpark alleen spoor 1 in gebruik.

frequentie:
Lijn:
A Stadionweg<->Springstraat 15Min.
A Stadionweg<->Simvliet Centrum 7,5Min.
B Tussenvelden<->De Molens 06.00t/m07.00 15Min. 07.00t/m einde act. 10Min.
C Tussenvelden<->Oostpark 06.00t/m07.00 15Min. 07.00t/m einde act. 10Min.

!let op: Je rijd op verschillende lijnen.!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DBG4BQXTWKF8.act
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KALTT8HOQXFU.ctd

Veel rij plezier.
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Mark28jr »

Mitchell wrote:Zoals beloofd mijn nieuwe activity die een kapotte metro bevat. LET OP alleen voor beta 3.7 :!:

download

In deze act is er een metro stil gevallen net voorbij Stadionweg spoor 3. "Tijdens het optrekken viel de kracht weg", aldus de metrobestuurder na het einde van zijn dienst. Doordat de metrobestuurder pas zo laat aangaf dat er iets niet klopte is er toch een metro doorgestuurd van Springstraat naar Simvliet Centrum. Deze strandt op SDW p4.

Door dit voorval is dus de normale middagdienst regeling in het honderd gelopen. En omdat alles via 1 spoor laten rijden blijkbaar voor de CVL geen oplossing was besloot men de lijn maar in 4 stukken te delen. Er wordt dus gependeld tussen SVC-RSL, SDW-OPK, SDW-MLS en SDW-SST. Ook wordt er tussen RSL-SDW met bussen gependeld.

De SVC-RSL dienst wordt in eerste instantie door 3 wagens gereden om de 4 minuten, maar rond 10 voor half 4 komen er 2 extra diensten uit de remise om deze 4 minuten dienst te kunnen onderhouden. Tussen SDW-SST wordt om de 10 minuten gereden. SDW-MLS/OPK rijden ook om de 10 minuten, dit zorgt voor een 5 minuten interval op SDW p2.

In deze act rij je een van de pendel metro's tussen SVC-RSL, bestaande uit een 3xSG3. Maar voor eigen gebruik mag je dit ook veranderen als je dit niet spannend genoeg vind ;).


Problemen met deze act? Werkt er iets niet? Laat het me weten en ik pas het aan!
ik krijg dit de hele tijd...
Attachments
Naamloos.png
Naamloos.png (47.5 KiB) Viewed 8003 times
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Samuel »

Zaterdagmiddag dienst - Lijn ABC
Image

  • Download

    Bestand:
    Saturday service - Line ABC.zip
    (Gecomprimeerde (gezipte) map, wat uitgepakt kan worden met Windows Verkenner.)

    Inhoud:
    Saturday service - Line A.act
    Saturday service - Line B.act
    Saturday service - Line C.act
    SS S2013.ctd
[/size]
Last edited by Samuel on 07 Dec 2013, 19:55, edited 1 time in total.
I'm not here.
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Mark28jr »

Samuel wrote:Zaterdagmiddag dienst - Lijn ABC
Image

  • Download

    Bestand:
    Saturday service - Line ABC.zip
    (Gecomprimeerde (gezipte) map, wat uitgepakt kan worden met Windows Verkenner.)

    Inhoud:
    Saturday service - Line A.act
    Saturday service - Line B.act
    Saturday service - Line C.act
    SS S2013.ctd
[/size]
ziet er erg leuk uit alleen nu het probleem als ik hem wil uitpakken dan krijg ik elke keer fout melding dat het niet mag of wat dan ook krijg een grote gele uitroepteken?!
hoe kan dat? want ik heb er wel een aantal andre inzitten?~!
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Mark28jr »

dit probleem krijg ik met zip bestanden als ik die wil openen hoe kan dat snap er echt niks van
Attachments
Naamloos 2.png
Naamloos 2.png (52.96 KiB) Viewed 7964 times
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Samuel »

Probeer het uitpakken met Windows Verkenner.
I'm not here.
brits37
Posts: 18
Joined: 02 Jul 2013, 17:25

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by brits37 »

Hallo,

Ik heb problemen met deze activity.
Als ik hem plaats en simulator start en ik kies voor "kapotte metro"dan leest hij niet het ctd-bestand.
Bij de wisselcomplexen blijven streepjes staan en geen DV of iets dergelijks. Wat doe ik fout
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by Mitchell »

Er staan 2 bestanden in die map, .act en .ctd. Die 2 bestanden moeten beide in de activity map worden gezet. Het liefst bij elkaar in de custom-map, anders kan die .ctd niet lezen
brits37
Posts: 18
Joined: 02 Jul 2013, 17:25

Re: Zelfgemaakte Activity

Post by brits37 »

Hallo,

Dit heb ik gedaan maar hij leest CTD bestand niet. van alles geprobeert maar hij blijft jammer genoeg niet werken.posting.php?mode=reply&f=15&t=92#
Post Reply