Tunnel?

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Tunnel?

Post by Mark28jr »

Ik ben u voor dag 2 aan het spelen maar ik kan de tunnel niet vinden?!

en zoals jullie zeggen lijkt op achtbaan?
graag zou ik hulp willen want ik snap er echter niks van dat ik hem niet kan vinden.. en er is een bestand die ik ergens moet zetten van lees mij waar moet ik die zetten?
ben erg slecht in Engels namelijk!
en is er ook een NL handleiding?
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Tunnel?

Post by Mark28jr »

Mark28jr wrote:Ik ben u voor dag 2 aan het spelen maar ik kan de tunnel niet vinden?!

en zoals jullie zeggen lijkt op achtbaan?
graag zou ik hulp willen want ik snap er echter niks van dat ik hem niet kan vinden.. en er is een bestand die ik ergens moet zetten van lees mij waar moet ik die zetten?
ben erg slecht in Engels namelijk!
en is er ook een NL handleiding?
en het gaat dan om dit?!

This add-on is compatible with beta 3.7 and 3.8. To install, place the MSG2P.000 file in the installation folder of the simulator (default C:\Program Files (x86)\MetroSimulator\MetroSimulator Beta\). This will add two vehicles that can be spawned in Explore mode, named "Type M - Verlengd" and "Type T - Verlengd". These vehicles are extended versions of the existing vehicles and are 40 meters long instead of 30 meters. They can be used in custom activities by specifying 5000-Verlengd.xml or 5200-Verlengd.xml as train file. snap weinig er van
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Tunnel?

Post by metroverslaafde »

Mark28jr wrote:
Mark28jr wrote:Ik ben u voor dag 2 aan het spelen maar ik kan de tunnel niet vinden?!

en zoals jullie zeggen lijkt op achtbaan?
graag zou ik hulp willen want ik snap er echter niks van dat ik hem niet kan vinden.. en er is een bestand die ik ergens moet zetten van lees mij waar moet ik die zetten?
ben erg slecht in Engels namelijk!
en is er ook een NL handleiding?
en het gaat dan om dit?!

This add-on is compatible with beta 3.7 and 3.8. To install, place the MSG2P.000 file in the installation folder of the simulator (default C:\Program Files (x86)\MetroSimulator\MetroSimulator Beta\). This will add two vehicles that can be spawned in Explore mode, named "Type M - Verlengd" and "Type T - Verlengd". These vehicles are extended versions of the existing vehicles and are 40 meters long instead of 30 meters. They can be used in custom activities by specifying 5000-Verlengd.xml or 5200-Verlengd.xml as train file. snap weinig er van
Ik wil je wel helpen met die add-on. Je kunt deze add-on gebruiken in beta 3.7 en 3.8. Het houdt dus in dat je het bestand in de hoofdmap kunt zetten. Als je dan de exploremodus aanklikt en je drukt op voertuig toevoegen zie dat er bij de bovenste twee verlengd achter het type staat. Deze ruituigen T of M hebben een tussenbak. Dat is alles en het heeft niets met de metrollercoaster te maken :mrgreen:
Post Reply