Metrosimulator op Apple of Android.

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
AJV2018
Posts: 1
Joined: 26 Apr 2018, 05:04

Metrosimulator op Apple of Android.

Post by AJV2018 »

Ik wil nog iets vragen, of er in de toekomst een dergelijke metrosimulator uit gaat komen voor de iPad of tablet?
User avatar
Kroneheit
Posts: 84
Joined: 04 Nov 2017, 14:34

Re: Metrosimulator op Apple of Android.

Post by Kroneheit »

Nee. Ik denk niet.
User avatar
RotterdamMetroLover
Posts: 726
Joined: 23 Jan 2017, 15:21
Location: Somewhere in this blue world.

Re: Metrosimulator op Apple of Android.

Post by RotterdamMetroLover »

...
Last edited by RotterdamMetroLover on 01 May 2018, 16:31, edited 1 time in total.
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Metrosimulator op Apple of Android.

Post by Michiel »

Kan het eens afgelopen zijn met het verspreiden van onzin over wat ik wel en niet van plan ben te maken? :roll: De simulatie zelf draait perfect op Linux, heb de simulator zelfs meermaals op een Raspberry Pi gedraaid. Er bestaat momenteel alleen geen 3D visualisatie op een ander platform van Windows, dus heb je er niet veel aan (je zou hooguit de verkeersleiding kunnen tonen). Op korte termijn zijn er ook geen plannen voor om dit mogelijk te maken, op de lange termijn zou het een optie kunnen zijn, maar het heeft geen prioriteit dus wacht er vooral niet op.
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Metrosimulator op Apple of Android.

Post by luka23 »

Ik heb hem bij een vriend van me nooit werkend gehad op Linux, ook niet met Wine. Zou het anders kunnen liggen aan het feit dat hij Fedora of iets anders gebruikt dan reguliere linux? Ik wil namelijk wel overstappen naar Linux en dan Windows ook wel houden voor de sim, maar als ik deze werkend kan krijgen op Linux dan is dat alleen maar beter, hoe moet dit?
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Metrosimulator op Apple of Android.

Post by Michiel »

Het was dan ook niet dezelfde versie als op de website staat die ik heb getest :P
Post Reply