Page 4 of 5
Re: HSM Addon
Posted: 08 Mar 2015, 10:21
by nstomjanssen2000
Volgens mij waren die deuren wit ...
Re: HSM Addon
Posted: 08 Mar 2015, 10:49
by Mark28jr
koeleboe wrote:In het act bestand helemaal onderaan. Hier een voorbeeld:
<consist start="SST3" position="180">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Dit moet dan worden
<consist start="SST3">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>
Het enigste dat ik nog moet aanpassen is de positie want ze lopen over in elkaar
ik heb het geprobeerd maar ik krijg foutmelding als ik hem wil opslaan....
Re: HSM Addon
Posted: 08 Mar 2015, 10:56
by koeleboe
Ok, laten we eens de ai week nemen in Simvliet 2017. Op een bepaald ogenblik zie je dit
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Laten we dit nu veranderen naar
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>
<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>
Normaal zou dit wel moeten werken. Dit werkt bij mij ook, maar opgelet op SST4 lopen de HSMR en de 2 5500 in elkaar over.
Re: HSM Addon
Posted: 08 Mar 2015, 16:11
by senjer
@koeleboe: Alle repaints komen online als ze af zijn.
Weer een nieuwe repaint W.I.P., de SLT sprinter:
Re: HSM Addon
Posted: 08 Mar 2015, 16:18
by nstomjanssen2000
mooi. Is in RET-logica de machineruimte altijd 1e klas?
Re: HSM Addon
Posted: 09 Mar 2015, 17:36
by peter21
Hoe kan ik de HSM trein in explore mode in het spel zetten (waar staat het onder)
Re: HSM Addon
Posted: 09 Mar 2015, 18:03
by metroverslaafde
onder HSM
Re: HSM Addon
Posted: 09 Mar 2015, 18:22
by peter21
KZan hem niet vinden wat kan ik fout hebben gedaan bij downloaden?
Re: HSM Addon
Posted: 09 Mar 2015, 18:39
by senjer
De download uitpakken en het HSM.000 bestand in de simulatormap zetten. Dan even de Data map samenvoegen met de huidige map en spelen maar.
De HSM is de normale en de HSMR is de versie voor het repainten.
Re: HSM Addon
Posted: 11 Mar 2015, 13:50
by jossevb
Michiel wrote:Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.
Hoe zou je dat moeten doen?