Page 4 of 5

Re: HSM Addon

Posted: 08 Mar 2015, 10:21
by nstomjanssen2000
Volgens mij waren die deuren wit ...

Re: HSM Addon

Posted: 08 Mar 2015, 10:49
by Mark28jr
koeleboe wrote:In het act bestand helemaal onderaan. Hier een voorbeeld:

<consist start="SST3" position="180">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Dit moet dan worden
<consist start="SST3">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>

Het enigste dat ik nog moet aanpassen is de positie want ze lopen over in elkaar :shock: :shock:
ik heb het geprobeerd maar ik krijg foutmelding als ik hem wil opslaan....

Re: HSM Addon

Posted: 08 Mar 2015, 10:56
by koeleboe
Ok, laten we eens de ai week nemen in Simvliet 2017. Op een bepaald ogenblik zie je dit
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Laten we dit nu veranderen naar
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>

<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Normaal zou dit wel moeten werken. Dit werkt bij mij ook, maar opgelet op SST4 lopen de HSMR en de 2 5500 in elkaar over.

Re: HSM Addon

Posted: 08 Mar 2015, 16:11
by senjer
@koeleboe: Alle repaints komen online als ze af zijn. ;)

Weer een nieuwe repaint W.I.P., de SLT sprinter:
Image
Image

Re: HSM Addon

Posted: 08 Mar 2015, 16:18
by nstomjanssen2000
mooi. Is in RET-logica de machineruimte altijd 1e klas?

Re: HSM Addon

Posted: 09 Mar 2015, 17:36
by peter21
Hoe kan ik de HSM trein in explore mode in het spel zetten (waar staat het onder)

Re: HSM Addon

Posted: 09 Mar 2015, 18:03
by metroverslaafde
onder HSM 8-)

Re: HSM Addon

Posted: 09 Mar 2015, 18:22
by peter21
KZan hem niet vinden wat kan ik fout hebben gedaan bij downloaden?

Re: HSM Addon

Posted: 09 Mar 2015, 18:39
by senjer
De download uitpakken en het HSM.000 bestand in de simulatormap zetten. Dan even de Data map samenvoegen met de huidige map en spelen maar. :D

De HSM is de normale en de HSMR is de versie voor het repainten.

Re: HSM Addon

Posted: 11 Mar 2015, 13:50
by jossevb
Michiel wrote:Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.
Hoe zou je dat moeten doen?