Page 2 of 5
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 19:40
by senjer
Ook aan de ICE3 is een begin gemaakt:
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 20:12
by Maronit
waarmee kun je goed repaints maken btw?
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 20:18
by senjer
Repaints kun je maken in elk fotobewerkingsprogramma.
Adobe Photoshop, GIMP, Paint.NET, Pixlr en natuurlijk paint.
Op onderstaande wikipagina staat iets meer informatie en een layout voor de SG2. De layout voor de HSM komt er binnen korte tijd bij.
http://sim.bemined.nl/wiki/Make_your_own_textures
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 20:18
by Sjoerd
Ik gebruik zelf gewoon paint.
Een tip (geldig bij de type M en T, ik heb het nog niet bij deze HSM uitgeprobeerd); je kunt de resolutie stukken scherper maken door het aantal pixels te vergroten (zolang de hoogte-breedte verhouding maar gelijk blijft). Gewoon in Paint alles selecteren, en de uitrekken-functie gebruiken (bv 200% voor zowel hoogte als breedte).
De simulator heeft door de extra scherpte wel meer rekenkracht nodig, dus bij een netwerk vol met hoge resolutie repaints kun je last krijgen van slechte framerate.
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 20:32
by hell12
Mijn TGV begint al vorm te krijgen
Re: HSM Addon
Posted: 06 Mar 2015, 20:55
by senjer
De ICE3 is ook nog steeds W.I.P. inmiddels wat nieuwe screens:
Re: HSM Addon
Posted: 07 Mar 2015, 06:53
by nstomjanssen2000
Mooie paints allemaal! Ik denk dat ik maar wacht tot er iets in de showroom staat.
Re: HSM Addon
Posted: 07 Mar 2015, 08:23
by Samuel
De HSM ziet er goed uit!
Re: HSM Addon
Posted: 07 Mar 2015, 08:46
by koeleboe
Een vraagje: dus als je hem in act zet, kan de ai hem niet besturen he als ik het goed lees?
Re: HSM Addon
Posted: 07 Mar 2015, 09:00
by Michiel
Om precies te zijn: de AI weet niet waar hij moet halteren met een HSM
Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.