HSM Addon

Officiële downloads en updates van de beta.

Moderators: senjer, Tom

User avatar
senjer
Posts: 902
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: HSM Addon

Post by senjer » 06 Mar 2015, 19:40

Ook aan de ICE3 is een begin gemaakt:
Image

User avatar
Maronit
Posts: 173
Joined: 23 Feb 2015, 16:25
Location: Noord-Brabant (North-Brabant), Nederland (The Netherlands)

Re: HSM Addon

Post by Maronit » 06 Mar 2015, 20:12

waarmee kun je goed repaints maken btw?
Glasgow underground FTW, the london one is nice too.
heb inmiddels gehoorschade volgens mij, vanwege vierkante wielen in de sim. -2.00 FTW :lol:

User avatar
senjer
Posts: 902
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: HSM Addon

Post by senjer » 06 Mar 2015, 20:18

Repaints kun je maken in elk fotobewerkingsprogramma.
Adobe Photoshop, GIMP, Paint.NET, Pixlr en natuurlijk paint.

Op onderstaande wikipagina staat iets meer informatie en een layout voor de SG2. De layout voor de HSM komt er binnen korte tijd bij.
http://sim.bemined.nl/wiki/Make_your_own_textures

User avatar
Sjoerd
Posts: 2707
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Leiden

Re: HSM Addon

Post by Sjoerd » 06 Mar 2015, 20:18

Ik gebruik zelf gewoon paint.

Een tip (geldig bij de type M en T, ik heb het nog niet bij deze HSM uitgeprobeerd); je kunt de resolutie stukken scherper maken door het aantal pixels te vergroten (zolang de hoogte-breedte verhouding maar gelijk blijft). Gewoon in Paint alles selecteren, en de uitrekken-functie gebruiken (bv 200% voor zowel hoogte als breedte). ;)

De simulator heeft door de extra scherpte wel meer rekenkracht nodig, dus bij een netwerk vol met hoge resolutie repaints kun je last krijgen van slechte framerate.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D

hell12
Posts: 152
Joined: 18 Apr 2013, 14:30
Location: Hoogvliet

Re: HSM Addon

Post by hell12 » 06 Mar 2015, 20:32

Mijn TGV begint al vorm te krijgen

Image
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb

User avatar
senjer
Posts: 902
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: HSM Addon

Post by senjer » 06 Mar 2015, 20:55

De ICE3 is ook nog steeds W.I.P. inmiddels wat nieuwe screens:
Image
Image

User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 367
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: HSM Addon

Post by nstomjanssen2000 » 07 Mar 2015, 06:53

Mooie paints allemaal! Ik denk dat ik maar wacht tot er iets in de showroom staat.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]

Samuel
Posts: 792
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: HSM Addon

Post by Samuel » 07 Mar 2015, 08:23

De HSM ziet er goed uit!
Last edited by Samuel on 07 Mar 2015, 10:54, edited 1 time in total.

koeleboe
Posts: 78
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: HSM Addon

Post by koeleboe » 07 Mar 2015, 08:46

Een vraagje: dus als je hem in act zet, kan de ai hem niet besturen he als ik het goed lees? :?:

User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 1574
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: HSM Addon

Post by Michiel » 07 Mar 2015, 09:00

Om precies te zijn: de AI weet niet waar hij moet halteren met een HSM :D Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest