HSM Addon

Officiële downloads en updates van de beta.

Moderators: senjer, Tom

User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 355
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: HSM Addon

Post by nstomjanssen2000 » 08 Mar 2015, 10:21

Volgens mij waren die deuren wit ...
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]

Mark28jr
Posts: 182
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Amsterdam

Re: HSM Addon

Post by Mark28jr » 08 Mar 2015, 10:49

koeleboe wrote:In het act bestand helemaal onderaan. Hier een voorbeeld:

<consist start="SST3" position="180">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Dit moet dan worden
<consist start="SST3">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>

Het enigste dat ik nog moet aanpassen is de positie want ze lopen over in elkaar :shock: :shock:
ik heb het geprobeerd maar ik krijg foutmelding als ik hem wil opslaan....

koeleboe
Posts: 69
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: HSM Addon

Post by koeleboe » 08 Mar 2015, 10:56

Ok, laten we eens de ai week nemen in Simvliet 2017. Op een bepaald ogenblik zie je dit
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Laten we dit nu veranderen naar
<consist start="SST4">
<train pack="RET" file="HSMR.xml"/>
</consist>

<consist start="SST4" position="90">
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
<train pack="RET" file="5500.xml"/>
</consist>

Normaal zou dit wel moeten werken. Dit werkt bij mij ook, maar opgelet op SST4 lopen de HSMR en de 2 5500 in elkaar over.

User avatar
senjer
Posts: 818
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: HSM Addon

Post by senjer » 08 Mar 2015, 16:11

@koeleboe: Alle repaints komen online als ze af zijn. ;)

Weer een nieuwe repaint W.I.P., de SLT sprinter:
Image
Image

User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 355
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: HSM Addon

Post by nstomjanssen2000 » 08 Mar 2015, 16:18

mooi. Is in RET-logica de machineruimte altijd 1e klas?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]

peter21
Posts: 84
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: HSM Addon

Post by peter21 » 09 Mar 2015, 17:36

Hoe kan ik de HSM trein in explore mode in het spel zetten (waar staat het onder)


peter21
Posts: 84
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: HSM Addon

Post by peter21 » 09 Mar 2015, 18:22

KZan hem niet vinden wat kan ik fout hebben gedaan bij downloaden?

User avatar
senjer
Posts: 818
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: HSM Addon

Post by senjer » 09 Mar 2015, 18:39

De download uitpakken en het HSM.000 bestand in de simulatormap zetten. Dan even de Data map samenvoegen met de huidige map en spelen maar. :D

De HSM is de normale en de HSMR is de versie voor het repainten.

jossevb
Posts: 5
Joined: 17 Apr 2013, 20:19

Re: HSM Addon

Post by jossevb » 11 Mar 2015, 13:50

Michiel wrote:Mogelijk dat het wel werkt als je expliciet bij elke stop opgeeft dat de AI bij bordje 4 moet stoppen.
Hoe zou je dat moeten doen?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest