Help me!

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
ellotje
Posts: 2
Joined: 18 Jun 2013, 15:31

Help me!

Post by ellotje »

Hallo ik heb een probleempje,

Ik speel sinds een tijdje metro simulator.

Alleen bij een hele hoop sessions kan ik na een bepaalde halte niet meer doorrijden. De AI sessie doet het ook niet meer.

Help me! :D
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Help me!

Post by senjer »

ellotje wrote:Hallo ik heb een probleempje,

Ik speel sinds een tijdje metro simulator.

Alleen bij een hele hoop sessions kan ik na een bepaalde halte niet meer doorrijden. De AI sessie doet het ook niet meer.

Help me! :D
Als je lange tijd hebt gespeelt ben je door de vooringestelde dienstregeling heen. De AI weet dan niet meer wat hij moet doen. Maak dus een langere activity of start hem opnieuw.
ellotje
Posts: 2
Joined: 18 Jun 2013, 15:31

Re: Help me!

Post by ellotje »

Soms heb ik het al na 10 minuten, in de eerste lijndienst.
giovanni15
Posts: 17
Joined: 10 Jun 2013, 15:47

Re: Help me!

Post by giovanni15 »

michel hoe kom je eigelijk op het spoor achter remise bergpark waar die soortvan ns stoplicht staat
ik probeer daar te komen maar het lukt niet
(ik probeer A01 A36 lukt niet, ik probeer van A34 naar dat spoor tegaan maar het lukt niet)
help me aub
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Help me!

Post by Josh »

giovanni15 wrote:michel hoe kom je eigelijk op het spoor achter remise bergpark waar die soortvan ns stoplicht staat
ik probeer daar te komen maar het lukt niet
(ik probeer A01 A36 lukt niet, ik probeer van A34 naar dat spoor tegaan maar het lukt niet)
help me aub
De wissels van het spoor moeten met de hand bediend worden door er dubbel op te klikken.
patrick17
Posts: 1
Joined: 26 Apr 2013, 19:46

Re: Help me!

Post by patrick17 »

ik heb een probleempje ik heb het spel al een tijd en ik heb mijn pc moeten resetten maar nu doet het spel het niet meer mijn besturingssysteem is win 7
hebben jullie misschien een oplosing

gr patrick17
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Help me!

Post by Josh »

patrick17 wrote:ik heb een probleempje ik heb het spel al een tijd en ik heb mijn pc moeten resetten maar nu doet het spel het niet meer mijn besturingssysteem is win 7
hebben jullie misschien een oplosing

gr patrick17
Probeer het spel opnieuw te downloaden en vergeet niet om Directx9 of hoger te downloaden.
Post Reply