Scrollsign's

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Scrollsign's

Post by HKM362 »

ik ben aan het puzzelen met de scrollsign's in beta3b-routes.ctd

ik zie bij lijn A veel deze tekst staan: scrollsign="a-bd"/>

ik word alleen niet wijzer wat dat betekend de B en de D

ik wil bijvoorbeeld alle lijnen die naar Simvliet Centrum gaan via de keersporen hun bestemming op Alexanderpark laten zetten op niet instappen en als ze dan op station Simvliet Centrum staan naar de keersporen het juiste bordje.

nu komen alle lijnen na vertrek op de keersporen station Simvliet Centrum binnen met A Simvliet Centrum B simvliet Centrum en C Simvliet Centrum terwijl ze op de Simvliet Centrum voordat ze naar de keersporen gingen wel al de juiste Richting filmde maar op de keersporen worden weer alle bordjes gedraaid.

lijn A komt station Simvliet Centrum Trouwens binnen met Niet In Stappen (das ook leuk) en filmt voor het verlaten richting de keersporen van Simvliet Centrum de juiste Eindbestemming (Springstraat) maar bij de keersporen gooit hij die weer om en filmt hij A Simvliet Centrum.

kan iemand me hierbij helpen wat de code's betekenen Bijvoorbeeld: a-bd en een lijst met alle bestemmingen voor de scrollsign?
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Scrollsign's

Post by HKM362 »

is er nou echt niemand die me hierbij kan helpen ? :( :(
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Scrollsign's

Post by Mitchell »

Dat niemand antwoord, wil niet zeggen dat niemand helpt. Bovendien kom je zo een beetje ongeduldig over, maar dat terzijde ;) . Wat a-bd zou kunnen betekenen is "Buiten Dienst" (correct me if I am wrong).
ik wil bijvoorbeeld alle lijnen die naar Simvliet Centrum gaan via de keersporen hun bestemming op Alexanderpark laten zetten op niet instappen en als ze dan op station Simvliet Centrum staan naar de keersporen het juiste bordje.
Volgens mij doet de AI dit al.

Verder kun je alle bestemmingen in de .ctd bestanden vinden en als je specifiek opzoek bent naar een lijn, gebruik dan de ctrl+f functie om te zoeken.
Post Reply