Vraag over View

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
metrofan2
Posts: 2
Joined: 03 Jun 2013, 14:09

Vraag over View

Post by metrofan2 »

Goedemiddag,

Ten eerste mijn complimenten over deze fantastische metrosim , die ik met veel plezier speel. :)

Ik heb een vraag over de view opties. Ik zie in de filmpjes op youtube dat het mogelijk is om rond te kijken in de cabview links en rechts op en neer , en ook in de outside-view, dus de view-angle wijzigen.

zoals in Flightsim kan dit met het bewegen van de muis of pijltjestoetsen.

ik bedoel dus simpelgezegd: hoe kan ik de cam om de metro heen laten draaien en rondkijken in de cabine. als dit mogelijk is.

Alvast bedankt Metrofan2 :D
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Vraag over View

Post by senjer »

metrofan2 wrote:Goedemiddag,

Ten eerste mijn complimenten over deze fantastische metrosim , die ik met veel plezier speel. :)

Ik heb een vraag over de view opties. Ik zie in de filmpjes op youtube dat het mogelijk is om rond te kijken in de cabview links en rechts op en neer , en ook in de outside-view, dus de view-angle wijzigen.

zoals in Flightsim kan dit met het bewegen van de muis of pijltjestoetsen.

ik bedoel dus simpelgezegd: hoe kan ik de cam om de metro heen laten draaien en rondkijken in de cabine. als dit mogelijk is.

Alvast bedankt Metrofan2 :D
Probeer de rechtermuisknop eens ingedrukt te houden. Dan kun je rondkijken voor andere toetsen kijk eens op de wiki. http://sim.bemined.nl/wiki/MetroSimWiki
metrofan2
Posts: 2
Joined: 03 Jun 2013, 14:09

Re: Vraag over View

Post by metrofan2 »

het is inderdaad de rechtermuisknop! Hartelijk bedankt!:) :D :D
Post Reply