simvliet OV

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

simvliet OV

Post by rik079 »

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het ontwerpen van een lijnennetkaart van het gehele Simvlietse openbaar vervoer, dus metro, tram en trein (bus is te veel gedoe). ondanks dat het niks meer dan een kaart is leek het me misschien leuk om hem te publiceren, hij is alleen nog niet af, maar het begint al ergens op te lijken. mijn vraag is: hebben jullie misschien ideeën voor haltenamen? in dit kader leek het me namelijk leuk om straatnamen te verzinnen die met een wijk te maken hebben. in de omgeving van Araplein heb ik bijvoorbeeld veel halte's met vogelnamen gedaan, zoals de meeuwenweg, of Eikenlaan in de buurt van de Berklaan. Alleen is mijn inspiratie hiervoor een beetje op. ideeën?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: simvliet OV

Post by Sjoerd »

Ga gewoon in dezelfde stijl verder. Je kunt natuurlijk altijd naar google maps kijken voor inspiratie ;)

Wat suggesties;
Vismarkt
-> Forellenlaan
-> Zalmplein
-> Visserspad
-> Snoeksteeg
-> Karperweg
Berklaan
-> Esdoornlaan
-> Iepenpad
Araplein
-> Eksterweg
-> Mussensteeg
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: simvliet OV

Post by rik079 »

toppie!
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: simvliet OV

Post by rik079 »

oh ja, en de schepper van de Rijndamse (en Simvlietse?) metro verdient natuurlijk ook zijn eigen straatnaam: het Sjoerd Ydemaplein :D
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: simvliet OV

Post by Sjoerd »

rik079 wrote:oh ja, en de schepper van de Rijndamse (en Simvlietse?) metro verdient natuurlijk ook zijn eigen straatnaam: het Sjoerd Ydemaplein :D
Hahaha, erg leuk! :D

Ik ben wel de schepper van de Rijndamse metro, niet de Simvlietse; Simvliet is van Michiel ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Post Reply