Beta 3.10

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Beta 3.10

Post by Lincoln »

Mitchell wrote:Op station De Bergen is spoor 2 volgens mij voor de helft spanningsloos. Van Simvliet Centrum naar Araplein/De Molens/Lelywaard kan je wel vertrekken, maar in verkeerde richting lukt dit niet.
Hm vreemd. Heb toch net echt een trein op De bergen 2 naar SVC laten vertrokken en deze kwam weg. Was drietje t. En met een enkeltje type t kom ik er ook weg. In welke versie is dit? 2020 of 1982?
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Beta 3.10

Post by Mitchell »

In welke versie is dit? 2020 of 1982?
2020 met een tweetje SG3
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Beta 3.10

Post by rik079 »

vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Beta 3.10

Post by metroverslaafde »

rik079 wrote:vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)
Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn, al denk ik wel dat het heel veel werk wordt voor de makers omdat ze waarschijnlijk de complete route in een andere editor moeten (her)bouwen.
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Beta 3.10

Post by rik079 »

metroverslaafde wrote:
rik079 wrote:vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)
Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn, al denk ik wel dat het heel veel werk wordt voor de makers omdat ze waarschijnlijk de complete route in een andere editor moeten (her)bouwen.
Weet ik niet eens zo zeker, ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe het spel gemaakt is maar ik vermoed dat de functie van de donkere tunnels gewoon een aanvulling is op de bestaande code, gezien Simvliet niet zó anders is in de nieuwe beta dat hij volledig opnieuw gemaakt is, maar toch heb je daar ook donkere tunnels. Als dit klopt, is het inbouwen van de optie "donkere tunnels uit" in hoogstens 5 minuutjes, misschien wel 3 gepiept
joahn93
Posts: 8
Joined: 12 Aug 2013, 10:38

Re: Beta 3.10

Post by joahn93 »

Hoi,

Ik heb de simulator gedownload. Dit ging zonder problemen. Zodra ik de simulator opstart, word het opstartproces afgebroken, en word er gezegd dat de simulator niet goed werkt en word afgesloten.

Specs:
Laptop: MSI GL62 6QF
Processor: Intel core i7 met 8GB RAM
Videokaart: NVIDIA GTX960M + Intel HD graphics Family 4GB RAM
OS: Windows 10 64 bit
In de setup kan ik alleen kiezen voor de GTX 960 videokaart.

Vasat bedankt voor de hulp,

Johan
Last edited by joahn93 on 03 Apr 2017, 19:04, edited 1 time in total.
User avatar
RotterdamMetroLover
Posts: 726
Joined: 23 Jan 2017, 15:21
Location: Somewhere in this blue world.

Re: Beta 3.10

Post by RotterdamMetroLover »

Kijk de FAQ voor de oplossing.
marciekemp
Posts: 16
Joined: 19 Apr 2013, 09:01

Re: Beta 3.10

Post by marciekemp »

joahn93 wrote:Hoi,

Ik heb de simulator gedownload. Dit ging zonder problemen. Zodra ik de simulator opstart, word het opstartproces afgebroken, en word er gezegd dat de simulator niet goed werkt en word afgesloten.

Specs:
Laptop: MSI GL62 6QF
Processor: Intel core i7 met 8GB RAM
Videokaart: NVIDIA GTX960M + Intel HD graphics Family 4GB RAM

In de setup kan ik alleen kiezen voor de GTX 960 videokaart.

Vasat bedankt voor de hulp,

Johan
Hier hetzelfde probleem inderdaad, kan ook nog zo 123 geen oplossing vinden, op vorige laptop werkte alles prima
joahn93
Posts: 8
Joined: 12 Aug 2013, 10:38

Re: Beta 3.10

Post by joahn93 »

RotterdamMetroLover wrote:Kijk de FAQ voor de oplossing.
Kan helaas de oplossing niet vinden, maar ik heb mijn vorige bericht aangevuld
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Beta 3.10

Post by metroverslaafde »

joahn93 wrote:
RotterdamMetroLover wrote:Kijk de FAQ voor de oplossing.
Kan helaas de oplossing niet vinden, maar ik heb mijn vorige bericht aangevuld
Ik kan het zo snel ook even niet vinden, ik heb toevallig van de week mezelf ook gewaagd aan een nieuwe pc met nvidia gtx1050. Werkte eerst ook niet, maar je moet directX even downloaden en vervolgens werkt het als een trein (metro). Probeer dat maar eens, ik weet bijna zeker dat je het probleem daarmee oplost.
Post Reply