Beta 3.10

Algemene discussies over de simulator.

Moderators: senjer, Tom

Re: Beta 3.10

Postby RetMetrofan » 07 Jan 2017, 16:10

Mitchell wrote:Op station De Bergen is spoor 2 volgens mij voor de helft spanningsloos. Van Simvliet Centrum naar Araplein/De Molens/Lelywaard kan je wel vertrekken, maar in verkeerde richting lukt dit niet.

Hm vreemd. Heb toch net echt een trein op De bergen 2 naar SVC laten vertrokken en deze kwam weg. Was drietje t. En met een enkeltje type t kom ik er ook weg. In welke versie is dit? 2020 of 1982?
Mijn youtube kanaal is RubengamesenvlogNL

My youtube channel is RubengamesenvlogNL
RetMetrofan

Postby Mitchell » 08 Jan 2017, 08:49

In welke versie is dit? 2020 of 1982?

2020 met een tweetje SG3
Mitchell

Postby rik079 » 11 Jan 2017, 11:06

vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)
rik079

Postby metroverslaafde » 11 Jan 2017, 12:32

rik079 wrote:vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)

Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn, al denk ik wel dat het heel veel werk wordt voor de makers omdat ze waarschijnlijk de complete route in een andere editor moeten (her)bouwen.
metroverslaafde

Postby rik079 » 11 Jan 2017, 17:52

metroverslaafde wrote:
rik079 wrote:vraagje: misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar mochten er meer mensen zijn die niet in de tunnels kunnen rijden i.v.m lag, zou het dan geen idee zijn om in de nieuwe beta een optie te maken die de donkere tunnels uitzet? het ziet er misschien niet uit maar als de grafische kaarten dat beter aankunnen en als er animo voor is dan misschien? (gewoon een idee hoor)

Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn, al denk ik wel dat het heel veel werk wordt voor de makers omdat ze waarschijnlijk de complete route in een andere editor moeten (her)bouwen.

Weet ik niet eens zo zeker, ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe het spel gemaakt is maar ik vermoed dat de functie van de donkere tunnels gewoon een aanvulling is op de bestaande code, gezien Simvliet niet zó anders is in de nieuwe beta dat hij volledig opnieuw gemaakt is, maar toch heb je daar ook donkere tunnels. Als dit klopt, is het inbouwen van de optie "donkere tunnels uit" in hoogstens 5 minuutjes, misschien wel 3 gepiept
rik079

Previous

Return to Algemeen