Randstadrail

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Randstadrail

Post by MG2 »

Perfect Luk! Je hebt me op een geweldig idee gebracht! Een extra versie dat zich (a la Rijndam en Simvliet) enkele jaren later afspeelt met het definitieve traject naar Slinge. Dat is met de huidige middelen wel te doen. Het zal vanzelfsprekend ook geen exacte kopie van de werkelijkheid zijn, maar wel zo gelijk / herkenbaar mogelijk, zodat je tenminste iets hebt dat het gevoel van de werkelijke RET metro geeft ;)
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Randstadrail

Post by luka23 »

Geen probleem! En als je er eeeeecht zin in hebt, kan je een aftakking maken naar Rotterdam Airport om een RSG2 shuttle van Hpl <-> Airport te laten rijden. Ofzo :p
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Randstadrail

Post by MG2 »

@Luka: In een fictieve bonus-versie zou dat niet misstaan :mrgreen:

Met 25 stemmen voor uitsluitend realistische namen tegen 2, is de keuze gemaakt. Dat uitsluitend realistische namen het meest gewenst zouden zijn was natuurlijk wel voorspelbaar ;)

Nu een nieuwe poll geopend met de vraag om ook een NS-versie van de Hofpleinlijn te doen.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Randstadrail

Post by MG2 »

Tweede poll voor NS-versie van de Hofpleinlijn gesloten. Het is 14 voor, 10 tegen, dus er komt een NS-versie. Uiteraard zal deze de laagste rang hebben en een goeie derde worden. De eerste twee versies vertegenwoordigen Randstadrail rond twee hoogtepunten ;)

Versie 1: Speelt zich af rond 2008/2009 met het traject Hofplein - Den Haag Centraal voor dienst met RSG2 en eventueel RSG3.

Versie 2: Speelt zich af rond 2016/2017 met het traject Slinge - Den Haag Centraal voor dienst met RSG3.
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Randstadrail

Post by rik079 »

vraagje: Hofplein bestaat niet meer. gaat in de DH Centraal - Slinge versie hofplein wel vervangen worden door RTM centraaL?
Atomic_WinsS
Posts: 129
Joined: 26 Apr 2017, 12:30

Re: Randstadrail

Post by Atomic_WinsS »

hoi MG2 mooi route trouwens duurt het nog lang dat ie af is
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Randstadrail

Post by luka23 »

In die livestream van paar dagen terug werd lijn E ook aangedaan, wie bouwt deze route?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Randstadrail

Post by Sjoerd »

Het Rotterdams metronetwerk wordt door Michiel gebouwd.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Randstadrail

Post by MG2 »

Juist en omdat ik vind dat het bouwen van de Rotterdamse metro voor deze simulator aan Michiel is, heb ik nu definitief afgezien van een realistische variant van Randstadrail, en ga ik vooralsnog voor de fictieve, maar wel gebaseerd op de werkelijkheid.
Post Reply