Rijndam

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Ja.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
MetroRET
Posts: 30
Joined: 08 Sep 2013, 17:14

Re: Rijndam

Post by MetroRET »

Daarom ook de vergelijking met Den Haag Centraal. ;)
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: Rijndam

Post by <Swaggerboy> »

Kan je die QR code gewoon scannen met iedere QR-scanner app of heb je een specifieke app nodig??(op de Rijdamsebaan)
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Die QR code is gewoon scanbaar (maar wel van binnenuit de abri; van buitenaf staat hij in spiegelbeeld). ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: Rijndam

Post by <Swaggerboy> »

Oke Thanks!

EDIT: 2 DINGEN!!!!!

Ding 1: ik ben erachter gekomen (ik niet zeggen hoe)
Ding 2: zouden jullie bij de sneak preview niet moeten veranderen?

Het spijt me wel Heel erg voor m’n gezeur :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Rijndam

Post by Tiesder »

Naast dat de wellicht de sneak preview een update kon verdienen, had ik zelf ook al het idee dat de frontpage / homepage van de site een update kon gebruiken.
Ik had hierrr een concept versie gemaakt, een tijdje geleden, maar ben er uiteindelijk mee gestopt. Ik wilde niet te veel werk stoppen in iets dat wellicht helemaal niet gebruikt gaat worden :P .
Maar ja, ik raak off-topic terug naar Rijndam.
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Om even ook beetje afwisseling te hebben tijdens het werken aan mijn volgende project; zijn er mensen die interesse hebben om Rijndam 2016 terug te krijgen?
Ik heb de route even geïnventariseerd, en de moeite die het gaat kosten om die route weer werkend te krijgen onder de huidige versie van Metrosimulator lijkt acceptabel. :)

Ik zou de route beschikbaar kunnen stellen als een aparte add-on.

Voordeel van Rijndam 2016; In deze versie is de transferium tak er nog niet, en de bovengrondse spoorlijnen ook niet. De route is dus veel minder zwaar voor je computer. ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Rijndam

Post by luka23 »

Ik sowieso! Zal 's Gravendijk dan ook weer gesloten zijn?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

luka23 wrote: 25 May 2018, 17:09 Ik sowieso! Zal 's Gravendijk dan ook weer gesloten zijn?
Ja, in Rijndam 2016 is ´s Gravendijk gesloten.
De geschiedenis voor dat station is dat die bij de ombouw van spoorlijn naar metrolijn wel is open gesteld voor reizigers (met van die verhogingen op het oude NS perron, te zien in Rijndam 2006), maar dat het station later alsnog gesloten is (wellicht door gebrek aan reizigers).
In 2017 de bewoners van 's Gravendijk actie gaan voeren om 'hun' station weer geopend te krijgen, en is het in Rijndam 2018 weer geopend. :D
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: Rijndam

Post by <Swaggerboy> »

Sjoerd wrote: 25 May 2018, 16:49 Om even ook beetje afwisseling te hebben tijdens het werken aan mijn volgende project; zijn er mensen die interesse hebben om Rijndam 2016 terug te krijgen?
Ik heb de route even geïnventariseerd, en de moeite die het gaat kosten om die route weer werkend te krijgen onder de huidige versie van Metrosimulator lijkt acceptabel. :)

Ik zou de route beschikbaar kunnen stellen als een aparte add-on.

Voordeel van Rijndam 2016; In deze versie is de transferium tak er nog niet, en de bovengrondse spoorlijnen ook niet. De route is dus veel minder zwaar voor je computer. ;)
Ja lijkt me heel vet als je weer in 2016 kan rijden
Post Reply