Rijndam

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
iiSnewoNL
Posts: 2
Joined: 02 Jun 2017, 14:52
Contact:

Re: Rijndam

Post by iiSnewoNL »

Sjoerd wrote: 21 Apr 2017, 13:04 Ik heb de dienstregeling informatie voor alle lijnen toegevoegd aan de activiteiten. Samen met alle depots kun je nu veel aan de linkerkant van het scherm informatie opzoeken :D
De Akkers, Spijkenisse! Het lijkt er echt op. Ok als je verder gaat, het opstel plaats. Echt mooi!
amsterdammertje
Posts: 19
Joined: 19 Sep 2015, 16:28
Location: Purmerend

Re: Rijndam

Post by amsterdammertje »

Wat in Amsterdam na meer dan 10 jaar nog steeds niet af is, krijgt Rijndam gewoon een nieuw lijntje binnen 2 jaar
Yeet
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Tsja, het helpt ook wel als je gewoon een besluit kunt nemen, zonder er eerst jaren over te hoeven debatteren.
En van Europese aanbestedingsregels trek ik mij natuurlijk ook niets aan; dat vertraagt alleen maar verder. :D
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Rijndam

Post by senjer »

En de inwoners van Rijndam zijn gewoon heel vriendelijk en zien helemaal geen problemen met de nieuwe lijn. Geen zienswijzen, beroepen en beroepen bij de Raad van State. En uit ervaring weet ik dat dat soort gezelligheden zo een aantal jaar kan duren. :P
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Je moet ze gewoon vertellen dat als er een ondergrondse metrolijn wordt aangelegd, ze daarna af zijn van al die dieselbussen die elke 2-3 minuten lawaaierig en stinkend door de straat heen komen, van zeer vroeg in de ochtend tot zeer laat in de avond :D
En het helpt natuurlijk ook om bij de omwonenden gelijk wat gratis abonnementen uit te delen :lol:
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Rijndam

Post by Lincoln »

Hey! Ik herken een metro station van rotterdam hierin! http://imgur.com/a/Kk1gD (omcirkelde stationsfoto van Sjoerd)

Gokje Sjoerd. Wilhelminaplein?
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

Nee; het is halte Guggenheim museum, perron voor M4 richting CS en Transferium Rijndijk. Ik had Wilhelminaplein niet in gedachten toen ik dit maakte. Het idee was gewoon om een station aan te leggen wat past bij de stijl van het Guggenheim; modern ogend, vooral erg wit, en met golvende lijnen (voornamelijk in het dak).

Hier zijn de andere plaatjes die ik van dat station gemaakt heb.

Perron M4 richting CS en Transferium Rijndijk:
Image

Perron M4 richting Airport:
Image

Perron M4 richting Airport en perrons M2/M3:
Image
Last edited by Sjoerd on 02 May 2018, 18:01, edited 1 time in total.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
hell12
Posts: 185
Joined: 18 Apr 2013, 14:30
Location: Hoogvliet

Re: Rijndam

Post by hell12 »

ik kwam wat raars tegen tussenbeestenmarkt en blauwpoortsbrug

Image
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

hell12 wrote: 08 Jun 2017, 18:08 ik kwam wat raars tegen tussenbeestenmarkt en blauwpoortsbrug
Miscchien iets met je instellingen of videokaart?

Of misschien (het enige wat ik verder als reden kan verzinnen) heb je een *.000-bestand uit een oudere versie van de simulator in je Metrosimulator map gezet, mogelijk om de oude beta 3.0 route te rijden, of Simvliet 2017 ofzo? Als dat het geval is, is het wellicht denkbaar dat hier een verouderde versie van het boortunnelobject is ingeladen, als de simulator zich vergist uit welk *.000-bestand die gehaald moet worden. Als dat het geval is; let er op dat alléén "Beta311.000" in de map staat, en geen vergelijkbare bestanden uit oudere simulatorversies.

Bij mij is er op die locatie in ieder geval niets raars;
Attachments
tunnel.jpg
tunnel.jpg (46.37 KiB) Viewed 4908 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
hell12
Posts: 185
Joined: 18 Apr 2013, 14:30
Location: Hoogvliet

Re: Rijndam

Post by hell12 »

dit zijn mijn settings en ik heb beta 3.0 eruit gehaald maar het is er nog steeds

Image
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
Post Reply