Rijndam

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Sjoerd
Posts: 5667
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

SG2/1 gaat alleen Michiel over. Als hij aangeeft dat ze beschikbaar komen, dan zal ik ze inzetten in de dienstregeling. Maar dat is nog niet het geval, dus bouw ik ze nu niet in in de activiteiten.
Rijndam 2018 maakt dus bijna alleen gebruik van de verschillende varianten SG3 materieel; in Rijndam worden de SG2's tussen 2016 en 2018 uitgefaseerd :)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
blacksmoke
Posts: 21
Joined: 15 Aug 2016, 15:30

Re: Rijndam

Post by blacksmoke »

Beetje flauw van
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Rijndam

Post by nstomjanssen2000 »

blacksmoke wrote:Beetje flauw van
Ik vind het een beetje flauw van jou dat je weer over die Bombardier-wagens en daarbij niet eens je bericht afmaakt. Als bouwer wil je niet dat je een product levert waar jij nog niet tevreden over bent. (en ja, ik spreek uit eigen ervaring) Merk bovendien op dat Michiel nog geen filmpje van de Bommetjes in actie heeft uitgebracht. Misschien zullen mensen wel klachten hebben over dat geluid en krijgt Michiel dat te horen, terwijl hij de bommetjes niet eens uit wilde brengen. Laat Michiel lekker op zijn eigen tempo doorhobbyen, dan komt er misschien ooit nog wat leuks uit. Houd er altijd rekening mee dat Michiel geen payware ontwikkelaar is die kwalitatief slechte producten levert! Hij doet het hele project Metro Simulator voor zijn hobby en dat is maar goed ook.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Rijndam

Post by rik079 »

komt er trouwens ook een workshop op molenwijk?
User avatar
Sjoerd
Posts: 5667
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

rik079 wrote:komt er trouwens ook een workshop op molenwijk?
In Rijndam 2016 gewoon de 4-sporige werkplaats die je al kent van Simvliet depot De Bergen.

In Rijndam 2018 is deze vervangen door een wat groter gebouw met 6 sporen (waarvan 4 doorgaand):

Image
https://s26.postimg.cc/fgoh8ojex/Rijndam_078.jpg
(klik op de link als je de afbeelding niet helemaal ziet)
Last edited by Sjoerd on 02 May 2018, 18:05, edited 1 time in total.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
rik079
Posts: 78
Joined: 11 Dec 2016, 14:56

Re: Rijndam

Post by rik079 »

ziet er goed uit!
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Rijndam

Post by metroverslaafde »

WOW. Super die werkput!
User avatar
Sjoerd
Posts: 5667
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Rijndam

Post by Sjoerd »

rik079 wrote:ziet er goed uit!
metroverslaafde wrote:WOW. Super die werkput!
Ik ben blij dat jullie het mooi vinden. :)
De credit moet echter naar Michiel gaan, want hij is de enige die weet hoe je 3D objecten kunt maken voor de simulator. Ik heb deze werkplaats dus alleen maar in het netwerk geplaatst en aangesloten, hij heeft het object gemaakt ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
remy
Posts: 101
Joined: 07 Oct 2015, 11:05

Re: Rijndam

Post by remy »

Sjoerd wrote:
rik079 wrote:ziet er goed uit!
metroverslaafde wrote:WOW. Super die werkput!
Ik ben blij dat jullie het mooi vinden. :)
De credit moet echter naar Michiel gaan, want hij is de enige die weet hoe je 3D objecten kunt maken voor de simulator. Ik heb deze werkplaats dus alleen maar in het netwerk geplaatst en aangesloten, hij heeft het object gemaakt ;)
Is daar wat achtergrondinformatie over? Wat voor software wordt er gebruikt voor de modellen (denk ik dan aan Blender of Maya, of nog steeds 3D Canvas/3d crafter van amabilis)? En bijvoorbeeld statische modellen van gebouwen en de interactieve modellen van het rijdend materieel, zit daar verschil in of bijzonderheden aan?
TimpieWGamesNL
Posts: 1
Joined: 22 Dec 2016, 09:25

Re: Rijndam

Post by TimpieWGamesNL »

Ik ben zo hyped voor deze update. :D :D :D :D
Post Reply