Tussenvelden

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
koeleboe
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Tussenvelden

Post by koeleboe »

Ik ben bezig met een nieuwe act, waarin ik een deel van de metrolijn C laat stoppen en keren op Tussenvelden. Jammer genoeg vind ik geen "letter" voor dit station, bijgevolg kan ik het dus niet gebruiken. Hierbij dus de vraag of het mogelijk is om daar te keren op een van de perrons en of er een code is daarvoor.
User avatar
Maronit
Posts: 173
Joined: 23 Feb 2015, 16:25
Location: Noord-Brabant (North-Brabant), Nederland (The Netherlands)

Re: Tussenvelden

Post by Maronit »

Image

ooit is de readme best handig

Image

of de wiki
Glasgow underground FTW, the london one is nice too.
heb inmiddels gehoorschade volgens mij, vanwege vierkante wielen in de sim. -2.00 FTW :lol:
koeleboe
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: Tussenvelden

Post by koeleboe »

Dit zal niet gaan, aangezien in de 3.9 simvliet airport T als bestemming geeft, maar ik denk dat ik het net wel heb opgelost. Nu moet ik nog weten of het mogelijk is of ik een trein kan laten keren aan tussenvelden.
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Tussenvelden

Post by Samuel »

Zolang je de rijrichting van dat spoor kunt keren, kun je ook een trein daar laten keren.
I'm not here.
koeleboe
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: Tussenvelden

Post by koeleboe »

Oke, dankjewel, ik ben nu volop aan het testen, ik hoop dat het gaat werken :D :D

EDIT: Het is trouwens een dienstregeling waarbij volgende lijnen zijn:

lijn A: SA/AS = frequentie 5 min
lijn B: TM, TS / ST, MT frequentie 10 min
lijn C: TL/ T(tussenvelden) / (tussenvelden)T, LT = frequentie 10 min

Telkens is er tussen tussenvelden en de molens /oostpark maar 1 spoor beschikbaar
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Tussenvelden

Post by Sjoerd »

Het is trouwens gewoon mogelijk om zelf letters toe te voegen aan het systeem bij het maken van activiteiten. Dat heb ik ook gedaan voor mijn Expres lijn C activiteit; toen heb ik voor de expresdienst richting Lelywaard de letter E toegevoegd (en een andere letter voor de terugweg). Maar dat moet je dan wel op veel plekken goed definiëren; alle wisselplaatsen waar je langs komt moeten de letter herkennen, en je moet er uiteraard voor zorgen dat de DRIMS niet gek gaan doen als je langs een halte rijdt.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
koeleboe
Posts: 92
Joined: 18 Apr 2013, 16:18

Re: Tussenvelden

Post by koeleboe »

Had ik ook gedaan maar er waren wat foutjes ingeslopen. Ik dacht nochtans dat ik ze allemaal had uitgehaald 8-)
Post Reply